Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No hyi helvetti mitä täällä tapahtuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36005" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatanaaaaaaa xDDDD oli taas sellaset unet että. Taisin nähä molemmista unta. Hessu oli ainakin varmasti siinä, näin unta että seurustelin sen kaa (🥺💞) mut sen tytär oli silleen "🙄😑" siitä asiasta ilmeisesti tai sit se oli muuten vaa vittuuntunu jostain mutta ilmeisesti siitä meidän jutusta :D vittu mikä uni. Sit toises kohtaa olin taas ala-asteella tai jotain ja timppa oli mun opettajana xDDD Tai jotain tämmöstä en ees tiiä mut juuh??? Aaa miks nään aina unta siit et timppa on mun opettaja tai jotain. Joojoo se on koulutukseltaan opettaja mut pliis chill nyt oikeesti :DDDD rääh huudan. Ja kamalaa on se että heräsin random kiimaan ja muutenki oon huomannu et monesti häiritsevän paljon saattaa panettaa nimenomaan just aamulla ku herää jostai (mahdollisesti hyvin kyseenalaisesta) unesta ja tavallaan se tunne jää päälle liikaa :S huoh.... Aamut vittuun. Tai oikeestaan nyt on iltapäivä,,,, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo en voi hyvin. En minkään suhteen xd voi elämä kunpa en ois heränny tohon panetukseen must tuntuu et se sekotti mun päätä liikaa ja nyt oon sillee "........?" Apua D::::: hemmetti ku piti olla liian kuuma uni (joo siis siinä oli ainaki joku random sexy kohtaus hessun kaa myös joten....)</p><p></p><p>Eiiiiiiii näin. Mikä hätänä. Muutenki oon niin hämmentyny eilisestä ku kattelin noit vanhoi juttui uudestaan ja olin vaa sillee et en muistanukaa et tää oli näi vitu söpöö xddddd aaaaaa. Sulin vittu joka kerta vaa timpan hymylle ja ei en pidä tästä nyt yhtään. En. Ei. Aaaaaaa. On kyllä niin selvää taas että ei näköjään kukaan muu oo (tavallaan) yhtä rakas ku noi kaks. Voin huonosti. Kyllä. Hyvin huonosti.</p><p></p><p>Mutta kai sitä pitäisi pikkuhiljaa noustakin actually. Mun ajatukset on vaan niin hemmetin sekasin etten pysty mihinkään. Nojaa ihsm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36005, member: 34"] Ei saatanaaaaaaa xDDDD oli taas sellaset unet että. Taisin nähä molemmista unta. Hessu oli ainakin varmasti siinä, näin unta että seurustelin sen kaa (🥺💞) mut sen tytär oli silleen "🙄😑" siitä asiasta ilmeisesti tai sit se oli muuten vaa vittuuntunu jostain mutta ilmeisesti siitä meidän jutusta :D vittu mikä uni. Sit toises kohtaa olin taas ala-asteella tai jotain ja timppa oli mun opettajana xDDD Tai jotain tämmöstä en ees tiiä mut juuh??? Aaa miks nään aina unta siit et timppa on mun opettaja tai jotain. Joojoo se on koulutukseltaan opettaja mut pliis chill nyt oikeesti :DDDD rääh huudan. Ja kamalaa on se että heräsin random kiimaan ja muutenki oon huomannu et monesti häiritsevän paljon saattaa panettaa nimenomaan just aamulla ku herää jostai (mahdollisesti hyvin kyseenalaisesta) unesta ja tavallaan se tunne jää päälle liikaa :S huoh.... Aamut vittuun. Tai oikeestaan nyt on iltapäivä,,,, jos tarkkoja ollaan. Mutta joo en voi hyvin. En minkään suhteen xd voi elämä kunpa en ois heränny tohon panetukseen must tuntuu et se sekotti mun päätä liikaa ja nyt oon sillee "........?" Apua D::::: hemmetti ku piti olla liian kuuma uni (joo siis siinä oli ainaki joku random sexy kohtaus hessun kaa myös joten....) Eiiiiiiii näin. Mikä hätänä. Muutenki oon niin hämmentyny eilisestä ku kattelin noit vanhoi juttui uudestaan ja olin vaa sillee et en muistanukaa et tää oli näi vitu söpöö xddddd aaaaaa. Sulin vittu joka kerta vaa timpan hymylle ja ei en pidä tästä nyt yhtään. En. Ei. Aaaaaaa. On kyllä niin selvää taas että ei näköjään kukaan muu oo (tavallaan) yhtä rakas ku noi kaks. Voin huonosti. Kyllä. Hyvin huonosti. Mutta kai sitä pitäisi pikkuhiljaa noustakin actually. Mun ajatukset on vaan niin hemmetin sekasin etten pysty mihinkään. Nojaa ihsm. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No hyi helvetti mitä täällä tapahtuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja