Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No nyt oli kyllä taas uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 49115" data-attributes="member: 34"><p>Anteeks mut mitä ihmettä nyt taas. Pakko jakaa tää hämmennys näin keskustelun muodossa vaikka en usko ketään kiinnostavan. Mut niinku????????? Eka panin siin jonki randomin miehen kaa (ja se oli viel sairaa ällöttävä ja suuteli huonosti 🤔 siis yhhh mitä vittua) sit myöhemmin panin pp:n kaa (????????? Mitä) ja se oli myös vitun outoa tosin ilmeisesti kuitenkin edellistä miellyttävämpi kokemus (ja sitä paitsi ei kai tuo nyt niin outoa ole sinänsä kun kuitenkin tykkään/olen tykännyt pp:stä) ja sit sen jälkeen panin vielä ilmeisesti Salkkareiden Henrik Ekholmin kanssa :D enkä edes tiedä oliko kyseessä hahmo, näyttelijä vai mikä. Ja oliko se edes se mutta ainakin se vähän muistutti häntä :DDDD Se oli myös.. todella omituinen kokemus :D en todellakaan tajua mistä nää unet tulee oikeesti :DDD</p><p></p><p>Ehkä vieläkin oudompaa oli se kun jossain kohtaa siinä ilmeisesti luin jotain jonkun Päiväkirjaa(ko) missä tää henkilö selitti opeihastuksestaan ja olin sillee hmm interesting ja sitten myös taisin nähdä aleksin nimen siinä jossain (en tiedä olikse siinä päiväkirjassa vai jossain muualla) ja ööh sekin oli outoa ja sitten juu juu ja sit kun heräsin niin mulla soi tyyliin ukkometso päässä, koska tosiaan siinä unessa ihan viimesinä hetkinä vissiin blind channel oli jossain keikalla ja ne veti popedaa :DDDDD ei saatana huudan suoraa huutoa koska mielikuva tästä :DDDDDD TOIVON ET TÄÄ JOSKUS TOTEUTUU pls make it happen :DDDDDDDDDDDD mitä vittua nyt taas ja kiva kun unissakin psykoosit yhdistyy tällä tavalla hmm. Tota.... Juu. Sairasta :DDDDD JA MUUTENKIN jos nään vielä kerrankin unta kenestäkään blind channelin jäsenestä niin HUUDAN. Vittu oikeest miks aina tätä :Ddd kieltämättä sekin oli sairasta että pp oli siinä unessa siis oikeest mitä saatanaa nyt taas. Joka yö nään vaan toinen toistaan oudompia unia. Ihme kyllä että esim lukas ei ollu siinä muka?? Tai sitten se oli mut en muista. Ois kyllä hauskaa jos joku yö olis kaikki viimeaikaset ihastukset unessa mut niit on se vähintään 70 kpl nii tuskin.</p><p></p><p>Mutta joo ei vittu nyt taas. Oon hämmentyny niiku iha kaikesta tossa. Oop siinä tais muuten olla jussi halla-ahokin jos en ihan väärin muista hahahahsjsjs</p><p></p><p>Tuo on oikeasti varmaan hämmentävin uni vähään aikaan vaikka ei ne muutkaan mitään normaaleja oo ollu. Mutta oikeesti, miks????? :D en voi ymmärtää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 49115, member: 34"] Anteeks mut mitä ihmettä nyt taas. Pakko jakaa tää hämmennys näin keskustelun muodossa vaikka en usko ketään kiinnostavan. Mut niinku????????? Eka panin siin jonki randomin miehen kaa (ja se oli viel sairaa ällöttävä ja suuteli huonosti 🤔 siis yhhh mitä vittua) sit myöhemmin panin pp:n kaa (????????? Mitä) ja se oli myös vitun outoa tosin ilmeisesti kuitenkin edellistä miellyttävämpi kokemus (ja sitä paitsi ei kai tuo nyt niin outoa ole sinänsä kun kuitenkin tykkään/olen tykännyt pp:stä) ja sit sen jälkeen panin vielä ilmeisesti Salkkareiden Henrik Ekholmin kanssa :D enkä edes tiedä oliko kyseessä hahmo, näyttelijä vai mikä. Ja oliko se edes se mutta ainakin se vähän muistutti häntä :DDDD Se oli myös.. todella omituinen kokemus :D en todellakaan tajua mistä nää unet tulee oikeesti :DDD Ehkä vieläkin oudompaa oli se kun jossain kohtaa siinä ilmeisesti luin jotain jonkun Päiväkirjaa(ko) missä tää henkilö selitti opeihastuksestaan ja olin sillee hmm interesting ja sitten myös taisin nähdä aleksin nimen siinä jossain (en tiedä olikse siinä päiväkirjassa vai jossain muualla) ja ööh sekin oli outoa ja sitten juu juu ja sit kun heräsin niin mulla soi tyyliin ukkometso päässä, koska tosiaan siinä unessa ihan viimesinä hetkinä vissiin blind channel oli jossain keikalla ja ne veti popedaa :DDDDD ei saatana huudan suoraa huutoa koska mielikuva tästä :DDDDDD TOIVON ET TÄÄ JOSKUS TOTEUTUU pls make it happen :DDDDDDDDDDDD mitä vittua nyt taas ja kiva kun unissakin psykoosit yhdistyy tällä tavalla hmm. Tota.... Juu. Sairasta :DDDDD JA MUUTENKIN jos nään vielä kerrankin unta kenestäkään blind channelin jäsenestä niin HUUDAN. Vittu oikeest miks aina tätä :Ddd kieltämättä sekin oli sairasta että pp oli siinä unessa siis oikeest mitä saatanaa nyt taas. Joka yö nään vaan toinen toistaan oudompia unia. Ihme kyllä että esim lukas ei ollu siinä muka?? Tai sitten se oli mut en muista. Ois kyllä hauskaa jos joku yö olis kaikki viimeaikaset ihastukset unessa mut niit on se vähintään 70 kpl nii tuskin. Mutta joo ei vittu nyt taas. Oon hämmentyny niiku iha kaikesta tossa. Oop siinä tais muuten olla jussi halla-ahokin jos en ihan väärin muista hahahahsjsjs Tuo on oikeasti varmaan hämmentävin uni vähään aikaan vaikka ei ne muutkaan mitään normaaleja oo ollu. Mutta oikeesti, miks????? :D en voi ymmärtää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
No nyt oli kyllä taas uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja