Ihastuminen no siis ihastus ongelmia again...

Auttakaasmua

Harjoittelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
1
Eli siis mun ihastus tykkää musta, mut meil on ongelma nimittäin se seurustelee. Enkä haluu olla sen ihastuksen tyttöystävän silmissä hirvee ihminen koska se on mun kaveri. Mutta siis se mun ihastus kuolaa mun perään koko ajan esim. Hakeutuu lähelle juttelee paljon kehuu jne... ja se sen ty asuu turus ja me asutaan pk-seudul
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Sen jätkän kuuluis kertua rehellisesti sille sen tyttöystävälle tunteistasa sua kohtaan ja jos se tosissaan susta tykkää se on vaan typerää jatkaa suhteessa jossa vaan toisella on tunteita, eli sen pitäis jättää se sen nykyinen tyttöystävä.
Sitä ennen en suosittele sua menemään siihen väliin
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
Se mitä sä voit tehä tässä on perääntyä. Te molemmat teette väärin jos alatte jotain säätämään ja fiksuna sä lopetat omalta osaltas. Jätkähän tossa pääasiassa on vaan kusipää jos ei edes kumppanilleen kerro tunteistaan. Eli, jos et halua hänen tyttöystävän olevan sulle vihanen ja katkera, oo fiksu ja anna olla
 

Auttakaasmua

Harjoittelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
1
Se mitä sä voit tehä tässä on perääntyä. Te molemmat teette väärin jos alatte jotain säätämään ja fiksuna sä lopetat omalta osaltas. Jätkähän tossa pääasiassa on vaan kusipää jos ei edes kumppanilleen kerro tunteistaan. Eli, jos et halua hänen tyttöystävän olevan sulle vihanen ja katkera, oo fiksu ja anna olla
On vaan pieni ongelma..... Se yritti suudella mua eilen. (Tosin en tiedä lasketaanko se pettämiseksi) peräännyin tunteistani huolimatta ja sanoin että sä et voi tehä näin iidalle(keksitty nimi). Eli no se tietää et tykkään siitä tosta huolimatta mutta kuitenkin....
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Sen pitäs kertoo rehellisesti sille tyttöystävälleen tosta, tai edes sun pitäs kertoo, vaikkei kumpikaa haluis, tai sit lopettaa toi. Mä laskisin ton jo melkeempä pettämiseks, ja milt susta tuntus jos sun poikaystävä tekis tolleen sun kaverin kans?
(Ja, jos nyt jostain syystä päätyisitteki yhteen, se saattaa aina tehä sulle samal taval.)
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
On vaan pieni ongelma..... Se yritti suudella mua eilen. (Tosin en tiedä lasketaanko se pettämiseksi) peräännyin tunteistani huolimatta ja sanoin että sä et voi tehä näin iidalle(keksitty nimi). Eli no se tietää et tykkään siitä tosta huolimatta mutta kuitenkin....
se riippuu mitäne on sopinu mikä on pettämistä
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
On vaan pieni ongelma..... Se yritti suudella mua eilen. (Tosin en tiedä lasketaanko se pettämiseksi) peräännyin tunteistani huolimatta ja sanoin että sä et voi tehä näin iidalle(keksitty nimi). Eli no se tietää et tykkään siitä tosta huolimatta mutta kuitenkin....
Useimmissa suhteissa suutelu lasketaan pettämiseksi. Jos se tyttöystävä on sun kaveri, niin kertoisin sille tuosta.

Ja vaikka ne eroaisi niin suosittelen pysymään kaukana tuosta jätkästä, jos se kohtelee tyttöystäväänsä noin. Mikäs sitä estää tekemästä sulle samoin jos te alatte seurustella.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
On vaan pieni ongelma..... Se yritti suudella mua eilen. (Tosin en tiedä lasketaanko se pettämiseksi) peräännyin tunteistani huolimatta ja sanoin että sä et voi tehä näin iidalle(keksitty nimi). Eli no se tietää et tykkään siitä tosta huolimatta mutta kuitenkin....
Teidän pitää puhua sen tyttöystävälle, varsinkin sen.

En ymmärrä kuka voi ihastua ihmiseen joka tekee noin sen kumppanilleensa. Tekis varmaan saman sullekin.
 

fitmit

Uusi
Liittynyt
14.2.2021
Viestejä
28
Reaktioarvo
13
On vaan pieni ongelma..... Se yritti suudella mua eilen. (Tosin en tiedä lasketaanko se pettämiseksi) peräännyin tunteistani huolimatta ja sanoin että sä et voi tehä näin iidalle(keksitty nimi). Eli no se tietää et tykkään siitä tosta huolimatta mutta kuitenkin....
hyvä että tiesit tekeväs väärin ja lopetit. Kerro tälle ”iidalle” tästä, ois hyvä senkin tietää, mitä sen py tekee.
 
Ylös Pohja