Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
No voi vittu oon varmaan sittenkin allo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 29019" data-attributes="member: 34"><p>Ya boi saatan olla ehkä jopa aceflux vaikka en tämmöisiä marginaalin marginaali identiteettejä jaksaisikaan. Ja en tiedä jos aceflux tosiaan tarkottaa sitä että on yleensä kuitenkin ace spectrumilla eikä yleensä allo, mutta en tiedä mikä mulla on se kaikista yleisin fiilis noista. Ehkä allo tai grey. Emmä tiiä ku ne vaihtuu aika randomisti. Mut toisaalta aceflux on siitä ihan hyvä että se kuvaa kyllä jossain määrin sitä miten nää mulla menee. koska sillon ku mulla on ace phase niin mua todellakin ahdistaa kuitenkin se ajatus että oisin suhteessa ja joku painostais mua koko ajan seksiin ,,, niin en tiedä voiko mua sillon ihan täysin alloksikaan laskea. Vaikka toki varmaan moni allo kokee haluttomia kausia ja kaikkee, mut en mä tiedä onko se ero sitten siinä että alloilla siihen on joku syy (esim stressi) ja must tuntuu et se vaa on luonnostaa se millanen mä oon eikä se välttämättä johdu ressistä. Eikä mua myöskään haittaa se enkä toivo siihen muutosta. Yleensähän haluttomat on silleen "loppuispa tää haluttomuus" mut mä oon aina sillee "yea boi tää on just jees, nautin elämästä eikä mult puutu mitään enkä kaipaa seksuaalisia tunteita ollenkaan". Muistan kun joltain joskus taisin kuulla just jotain sen suuntasta että sillä oli joku haluttomuuskausi (saatto johtuu mielialalääkkeistä sen tapauksessa tho) mut se oli ihan sillee et "mä haluisin haluta!" Tai et ilmeisesti se jotenkin kaipas seksiä mut se ei vaan jotenkin,,, keho ei jotenkin vissiin toiminu tai jotain. Mä taas en ikinä oo varmaan ajatellu noin jonka takia mun oli vaikeeta ymmärtää miten joku voi tuntea niin. Sillon ku mul on ace phase ni mä en todellakaan kaipaa seksiä mitenkään yhtään millään tavalla. Oon vaa onnellinen siitä että ei häiritse seksuaaliset tunteet. Mutta tietysti se negatiivinen puoli siinä on että sitä rupee pelkäämään kaikkea parisuhteisiin liittyvää ja tuntee painostusta. Mutta muuten jees. Mut sillon ku mul on allo phase ni on sekin siinä hetkessä ihan ok mut toisaalta se seksuaalinen attraction saattaa olla aika intense ja uuvuttavaa ainakin jos sitä vaihetta jatkuu pitkään.</p><p></p><p>En tiedä, olenkohan sitten aceflux. Ehkä. Tulee vaan sellanen special snowflake fiilis jonka vuoksi kai haluisin olla ihan vaan normaali alloseksuaali. Vau fobiat taas tulilla itel D: mutta kyllä kieltämättä aceflux kuulostaa sinänsä aika kuvaavalta ehhhh se vaan että en tiiä välttämättä onko ace phase se yleisin tila missä oon vai mitä mut ihasama. Kai mä saan käyttää termejä niinku haluun. Huoh mutta on tää raskasta. Ja just kun iloitsin että oon ees yhessä asiassa normaali mutta en taida olla missään xd oon queen of special snowflakes näköjään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 29019, member: 34"] Ya boi saatan olla ehkä jopa aceflux vaikka en tämmöisiä marginaalin marginaali identiteettejä jaksaisikaan. Ja en tiedä jos aceflux tosiaan tarkottaa sitä että on yleensä kuitenkin ace spectrumilla eikä yleensä allo, mutta en tiedä mikä mulla on se kaikista yleisin fiilis noista. Ehkä allo tai grey. Emmä tiiä ku ne vaihtuu aika randomisti. Mut toisaalta aceflux on siitä ihan hyvä että se kuvaa kyllä jossain määrin sitä miten nää mulla menee. koska sillon ku mulla on ace phase niin mua todellakin ahdistaa kuitenkin se ajatus että oisin suhteessa ja joku painostais mua koko ajan seksiin ,,, niin en tiedä voiko mua sillon ihan täysin alloksikaan laskea. Vaikka toki varmaan moni allo kokee haluttomia kausia ja kaikkee, mut en mä tiedä onko se ero sitten siinä että alloilla siihen on joku syy (esim stressi) ja must tuntuu et se vaa on luonnostaa se millanen mä oon eikä se välttämättä johdu ressistä. Eikä mua myöskään haittaa se enkä toivo siihen muutosta. Yleensähän haluttomat on silleen "loppuispa tää haluttomuus" mut mä oon aina sillee "yea boi tää on just jees, nautin elämästä eikä mult puutu mitään enkä kaipaa seksuaalisia tunteita ollenkaan". Muistan kun joltain joskus taisin kuulla just jotain sen suuntasta että sillä oli joku haluttomuuskausi (saatto johtuu mielialalääkkeistä sen tapauksessa tho) mut se oli ihan sillee et "mä haluisin haluta!" Tai et ilmeisesti se jotenkin kaipas seksiä mut se ei vaan jotenkin,,, keho ei jotenkin vissiin toiminu tai jotain. Mä taas en ikinä oo varmaan ajatellu noin jonka takia mun oli vaikeeta ymmärtää miten joku voi tuntea niin. Sillon ku mul on ace phase ni mä en todellakaan kaipaa seksiä mitenkään yhtään millään tavalla. Oon vaa onnellinen siitä että ei häiritse seksuaaliset tunteet. Mutta tietysti se negatiivinen puoli siinä on että sitä rupee pelkäämään kaikkea parisuhteisiin liittyvää ja tuntee painostusta. Mutta muuten jees. Mut sillon ku mul on allo phase ni on sekin siinä hetkessä ihan ok mut toisaalta se seksuaalinen attraction saattaa olla aika intense ja uuvuttavaa ainakin jos sitä vaihetta jatkuu pitkään. En tiedä, olenkohan sitten aceflux. Ehkä. Tulee vaan sellanen special snowflake fiilis jonka vuoksi kai haluisin olla ihan vaan normaali alloseksuaali. Vau fobiat taas tulilla itel D: mutta kyllä kieltämättä aceflux kuulostaa sinänsä aika kuvaavalta ehhhh se vaan että en tiiä välttämättä onko ace phase se yleisin tila missä oon vai mitä mut ihasama. Kai mä saan käyttää termejä niinku haluun. Huoh mutta on tää raskasta. Ja just kun iloitsin että oon ees yhessä asiassa normaali mutta en taida olla missään xd oon queen of special snowflakes näköjään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
No voi vittu oon varmaan sittenkin allo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja