Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nolot tilanteet D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettu käyttäjänimi 43" data-source="post: 13699" data-attributes="member: 88"><p>[x] kusinen epähedelmä :DD</p><p></p><p>Itse olin pari kesää töissä ison jalostamon varastolla. Tein lähinnä sellasia yksinkertaisia hommia enkä todellakaan tiennyt siellä olevista varaosista tms. mitään, joten en liiemmin palvellut asiakkaita. Joskus kuitenkin istuin siellä yksikseni ja joku asiakas tuli tiskille odottelemaan palvelua. Mä sitten avuliaana menin kysymään "mikäs sua vaivaa?" (Meinaten, että mihin tarvitset apua tms.) Asiakas tuijotti hetken sampona ja kysyi sitten vihaisesti, että eikö täällä ole ketään työntekijää paikalla. XD Ei vissiin tuu kenellekään yllätyksenä, että oon liian sosiaalisesti kömpelö asiakaspalvelutöihin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettu käyttäjänimi 43, post: 13699, member: 88"] [x] kusinen epähedelmä :DD Itse olin pari kesää töissä ison jalostamon varastolla. Tein lähinnä sellasia yksinkertaisia hommia enkä todellakaan tiennyt siellä olevista varaosista tms. mitään, joten en liiemmin palvellut asiakkaita. Joskus kuitenkin istuin siellä yksikseni ja joku asiakas tuli tiskille odottelemaan palvelua. Mä sitten avuliaana menin kysymään "mikäs sua vaivaa?" (Meinaten, että mihin tarvitset apua tms.) Asiakas tuijotti hetken sampona ja kysyi sitten vihaisesti, että eikö täällä ole ketään työntekijää paikalla. XD Ei vissiin tuu kenellekään yllätyksenä, että oon liian sosiaalisesti kömpelö asiakaspalvelutöihin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nolot tilanteet D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja