Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noni tulipa sit avauduttua kaverille hänestä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 50146" data-attributes="member: 34"><p>Nonii. Onks tää enää edes normaaliakaan :D vittu oli outo uni. Siin oli ainaki e, joonas, l, santtu, timppa, costi, ehkä t, ehkä jotain muitakin. En tajua yhtään mitä siinä tapahtui. Ainakin jossain vaiheessa lähdin ilmeisesti käveleen (vai kenties pyöräileen) ulos ja joonas ja santtu tuli ainaki vastaa ja joonaksen kaa puhuinki jotai ja ilmeisesti jostai mun toisesta ihastuksesta vieläpä. En oo iha varma kenestä, olikse timppa tai joku. Sit siin olin ilmeisesti yhdessä l:n, e:n, timpan ja costin kaa ainaki. En tiedä oliko samaan aikaan vai niin että vaihdoin vaa miestä. Joka tapauksessa ilmeisesti mulla oli jotain ongelmia jokaisen kans ja muistan kuinka lähin vittuun sielt ku meil oli costin kanssa joku riita tai jotain :D en tiiä. Sit muistan et meil oli joku juttu et olin kavereiden tai joidenki kaa jossain sillee et siel oli pariskuntia ja sitte mä olin siel ja nukuin just jonku l:n kaa ja timpan kaa ja jotain. Siis sillee et eka olin varmaa l:n kaa siin sit timpan kaa ja sit varmaa jonku muunki kaa. Häiritsee ku en oo varma oliko t siinä. Sitte jossain vaiheessa oltii jossai ringis siin ja se oli ihan kauheeta draamaa koko homma, en tiiä ees mist oli kyse mut draama oli niiku 6/5 oikeest. Miks mulla on myös semmonen mielikuva et jonttu olis ollu siellä mutta en oo kyl varma ollenkaan? Se oli varsinkin niin outoo et miks e oli siinä. No okei näin sen yks päivä mut en mä sen ihmeemmin oo sitä siltikään miettiny mut ok sitte :D se oli kyl jotenki normaalia ihanampi siin unes. Kertooks mun alitajunta täs et tykkään siitä taas vai et se ny vaan jostai syyst sattu olee siin unes semmone. En jaksa jos akan alan nyt miettii e:tä viel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 50146, member: 34"] Nonii. Onks tää enää edes normaaliakaan :D vittu oli outo uni. Siin oli ainaki e, joonas, l, santtu, timppa, costi, ehkä t, ehkä jotain muitakin. En tajua yhtään mitä siinä tapahtui. Ainakin jossain vaiheessa lähdin ilmeisesti käveleen (vai kenties pyöräileen) ulos ja joonas ja santtu tuli ainaki vastaa ja joonaksen kaa puhuinki jotai ja ilmeisesti jostai mun toisesta ihastuksesta vieläpä. En oo iha varma kenestä, olikse timppa tai joku. Sit siin olin ilmeisesti yhdessä l:n, e:n, timpan ja costin kaa ainaki. En tiedä oliko samaan aikaan vai niin että vaihdoin vaa miestä. Joka tapauksessa ilmeisesti mulla oli jotain ongelmia jokaisen kans ja muistan kuinka lähin vittuun sielt ku meil oli costin kanssa joku riita tai jotain :D en tiiä. Sit muistan et meil oli joku juttu et olin kavereiden tai joidenki kaa jossain sillee et siel oli pariskuntia ja sitte mä olin siel ja nukuin just jonku l:n kaa ja timpan kaa ja jotain. Siis sillee et eka olin varmaa l:n kaa siin sit timpan kaa ja sit varmaa jonku muunki kaa. Häiritsee ku en oo varma oliko t siinä. Sitte jossain vaiheessa oltii jossai ringis siin ja se oli ihan kauheeta draamaa koko homma, en tiiä ees mist oli kyse mut draama oli niiku 6/5 oikeest. Miks mulla on myös semmonen mielikuva et jonttu olis ollu siellä mutta en oo kyl varma ollenkaan? Se oli varsinkin niin outoo et miks e oli siinä. No okei näin sen yks päivä mut en mä sen ihmeemmin oo sitä siltikään miettiny mut ok sitte :D se oli kyl jotenki normaalia ihanampi siin unes. Kertooks mun alitajunta täs et tykkään siitä taas vai et se ny vaan jostai syyst sattu olee siin unes semmone. En jaksa jos akan alan nyt miettii e:tä viel. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noni tulipa sit avauduttua kaverille hänestä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja