Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 80962" data-attributes="member: 34"><p>Kauheeta kiusaamist oikeesti. Huutista. Mutta mistähän saisin tallennettua tuon missing linkin kuvan oli nimittäin sen verran söps nuori timppa siin 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ei sitä kuvaa varmaa missää oo. Damn en tiiä. Ehkä jos toi jakso on areenas ni otan screenshotin 😌😌😌😌💕 SNIF SNIF oikeesti my man, miks toi on kaikista söpöin.</p><p></p><p>Also järkyttävää oli se että Nummela tuli ja sit melkee vajosin lattial ja olin just tyyliin viime yönä kuunnellu Tuuren versioo siit ja ööh toi on kyl aik paha biisi</p><p></p><p>Tää on kyl karseeta ihan järkyttävää oikeesti. Mut tuun aivan varmaa kattoo ton muutenki areenasta uudestaa jos se siel on siis </p><p></p><p>Mut totaaaa mitä pitäis ajatella</p><p></p><p>Miks timppa on söpöin. Niiku. Rakastan sitä niin paljon että tää on vähän pelottavaa. Mä arvasin ennen tota ohjelmaa et mul sekoo pää ja niinhän se meni sekasin. Nyt oon vaa sillee "... Mitäh"</p><p></p><p>Emmä oikeesti tajuu tää on niin karseet ei kukaan muu ihminen oo ikinä sattunu tällä tavalla ku toi yks???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 80962, member: 34"] Kauheeta kiusaamist oikeesti. Huutista. Mutta mistähän saisin tallennettua tuon missing linkin kuvan oli nimittäin sen verran söps nuori timppa siin 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ei sitä kuvaa varmaa missää oo. Damn en tiiä. Ehkä jos toi jakso on areenas ni otan screenshotin 😌😌😌😌💕 SNIF SNIF oikeesti my man, miks toi on kaikista söpöin. Also järkyttävää oli se että Nummela tuli ja sit melkee vajosin lattial ja olin just tyyliin viime yönä kuunnellu Tuuren versioo siit ja ööh toi on kyl aik paha biisi Tää on kyl karseeta ihan järkyttävää oikeesti. Mut tuun aivan varmaa kattoo ton muutenki areenasta uudestaa jos se siel on siis Mut totaaaa mitä pitäis ajatella Miks timppa on söpöin. Niiku. Rakastan sitä niin paljon että tää on vähän pelottavaa. Mä arvasin ennen tota ohjelmaa et mul sekoo pää ja niinhän se meni sekasin. Nyt oon vaa sillee "... Mitäh" Emmä oikeesti tajuu tää on niin karseet ei kukaan muu ihminen oo ikinä sattunu tällä tavalla ku toi yks??? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja