Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 80982" data-attributes="member: 34"><p>NUMMELA</p><p></p><p></p><p>SOI</p><p></p><p>TELKKARIS</p><p></p><p><em>Nummela</em></p><p><em></em></p><p><em>En enää ikinä</em></p><p><em></em></p><p><em>kuuntele sotä</em></p><p><em></em></p><p><em>Niinku ennen</em></p><p><em></em></p><p><em>En enää ikin.</em></p><p></p><p>Sen vaan sanon että................</p><p></p><p>Tää ei oo normaalia enää</p><p></p><p>"Ja mä kelaan että kaikki</p><p>Taitaa olla kohdallaan"</p><p></p><p>MITÄ HELVETIN VITTUA 😭😭😭😭😭😭 tää taitaa olla sit ikuisesti timppaan liittyvä biisi nytten. Mä niin... Tiesin tän</p><p></p><p>Also must tuntuu et aavistin tän</p><p></p><p>Sanokaa mitä sanotte mut mul on selkeesti joku kyky nähä näit asioit etukäteen</p><p></p><p>Tai sit se oli sattumaa</p><p></p><p>Mut</p><p></p><p>Tää on kyl pala kurkkuun biisi niiku timppakin sanoi</p><p></p><p>Must vaan tuntuu et tää oli niin vitu meant to be taas.</p><p></p><p>Miks kaikki tuntuu silt et jotenki... Kaikki on hyvin. Tai en välitä jostai random tyypist (eli teest) jos timppa on olemas ja jotenki kaikki tuntuu taas niin raastavan todelliselta ku nää tunteet on niin pinnassa</p><p></p><p>Kaikki on niin outoo</p><p></p><p>Mä arvasin et Nummela on semmonen mikä nyt liittyy sit aina noihin. Ei vittu :Ddddddddddddddddddddndnfkf ei vittu eihän se pitäny mitenkään liittyy timppaan tai noihin muutenkaa</p><p></p><p>KOHT LISÄÄN SEN VARMAA TIMON LISTALLE VIEL KAIKE LISÄKS :DDDDDDDDDDD aaaaäaaaaa mitä vittua nyt</p><p></p><p>Miten yks biisi voi tehdä noin</p><p></p><p>Must tuntuu et toi pitäs kyl laittaa timban listalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 80982, member: 34"] NUMMELA SOI TELKKARIS [I]Nummela En enää ikinä kuuntele sotä Niinku ennen En enää ikin.[/I] Sen vaan sanon että................ Tää ei oo normaalia enää "Ja mä kelaan että kaikki Taitaa olla kohdallaan" MITÄ HELVETIN VITTUA 😭😭😭😭😭😭 tää taitaa olla sit ikuisesti timppaan liittyvä biisi nytten. Mä niin... Tiesin tän Also must tuntuu et aavistin tän Sanokaa mitä sanotte mut mul on selkeesti joku kyky nähä näit asioit etukäteen Tai sit se oli sattumaa Mut Tää on kyl pala kurkkuun biisi niiku timppakin sanoi Must vaan tuntuu et tää oli niin vitu meant to be taas. Miks kaikki tuntuu silt et jotenki... Kaikki on hyvin. Tai en välitä jostai random tyypist (eli teest) jos timppa on olemas ja jotenki kaikki tuntuu taas niin raastavan todelliselta ku nää tunteet on niin pinnassa Kaikki on niin outoo Mä arvasin et Nummela on semmonen mikä nyt liittyy sit aina noihin. Ei vittu :Ddddddddddddddddddddndnfkf ei vittu eihän se pitäny mitenkään liittyy timppaan tai noihin muutenkaa KOHT LISÄÄN SEN VARMAA TIMON LISTALLE VIEL KAIKE LISÄKS :DDDDDDDDDDD aaaaäaaaaa mitä vittua nyt Miten yks biisi voi tehdä noin Must tuntuu et toi pitäs kyl laittaa timban listalle [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja