Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 80985" data-attributes="member: 34"><p>No eihän tästä tuu yhtään mitään taas :D</p><p></p><p>Ensinnäkin timppa näyttää välillä iha liikaa teelt ja mä en tykkää siitä. Sain jonku sätkyn äskenki ku kattelin pilalle menneit. Hyi hele :Dddd on se tietty paljon komeempi heheheheh kosk timo on kaikist komein 🥺</p><p></p><p>Ja nyt mul oikeesti soi päässä se Nummela......</p><p></p><p>What have i done................... Se soi mul varmaa tuntitolkul päässä (jos en pääse nukkumaan)</p><p></p><p>Ehkä se soi mul unissaniki päässä xd</p><p></p><p>Mut se on varmaa et nään timost unta tiedän jo nyt sen :-------D se on ilmiselvää</p><p></p><p>Todella outo tilanne ku oon nyt teest vaa sillee "iha sama kuolkoon" ?????????? Okei..??????? :D miten tähän pitäs suhtautua onks kaikki vittu hyvin. Oonko liian shokissa vai enkö oikeesti vaan välitä yhtään?????????? Toivon kyl edelleen et se oli jotai sen kännijuttuja tai jotain. Toivottavasti se oli jossai aineis ja puheli sen takii sekavia. Ku se oli muutenki kuulemma ollu vähän sekavan olonen tai sillee et voi hyvin olla et se oli vaa aivan seipäässä tai jotain ja mutsi ei kuulemma ainakaan tajunnu mitää muutakaa hirveesti sen jutuista. En oikee tiiä. Toivon vaa ettei se ollu totta ja se vaa höpis omiaan. Mut jos se on... Nii... No. En mä tiedä. En mä ainakaan sitä rakasta niinku mä rakastan timppaa. I think?</p><p></p><p>mut siis ihan järkyttävää miten noit juttui unohtaa ku ei kato hetkeen. Tavallaan ei unoha mut silti aika tehokkaasti unohtaa. Ja nyt tuntuu että traumat pulpahtaa pintaan ja aik vitusti sittenkin. Mut joo no, timppa vaa on mun elämäni rakkaus ja näin että lähetään siitä. Eihän tässä.</p><p></p><p>en vaan ymmärrä esim sitä miten tuo nummelan intro varsinkin on nyt ihan syöpyny mun mielee. Luulen et aina ku kuulen sen ni palaan todennäköisesti näihin muistoihin :D kiva. Kiitti jätkät.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 80985, member: 34"] No eihän tästä tuu yhtään mitään taas :D Ensinnäkin timppa näyttää välillä iha liikaa teelt ja mä en tykkää siitä. Sain jonku sätkyn äskenki ku kattelin pilalle menneit. Hyi hele :Dddd on se tietty paljon komeempi heheheheh kosk timo on kaikist komein 🥺 Ja nyt mul oikeesti soi päässä se Nummela...... What have i done................... Se soi mul varmaa tuntitolkul päässä (jos en pääse nukkumaan) Ehkä se soi mul unissaniki päässä xd Mut se on varmaa et nään timost unta tiedän jo nyt sen :-------D se on ilmiselvää Todella outo tilanne ku oon nyt teest vaa sillee "iha sama kuolkoon" ?????????? Okei..??????? :D miten tähän pitäs suhtautua onks kaikki vittu hyvin. Oonko liian shokissa vai enkö oikeesti vaan välitä yhtään?????????? Toivon kyl edelleen et se oli jotai sen kännijuttuja tai jotain. Toivottavasti se oli jossai aineis ja puheli sen takii sekavia. Ku se oli muutenki kuulemma ollu vähän sekavan olonen tai sillee et voi hyvin olla et se oli vaa aivan seipäässä tai jotain ja mutsi ei kuulemma ainakaan tajunnu mitää muutakaa hirveesti sen jutuista. En oikee tiiä. Toivon vaa ettei se ollu totta ja se vaa höpis omiaan. Mut jos se on... Nii... No. En mä tiedä. En mä ainakaan sitä rakasta niinku mä rakastan timppaa. I think? mut siis ihan järkyttävää miten noit juttui unohtaa ku ei kato hetkeen. Tavallaan ei unoha mut silti aika tehokkaasti unohtaa. Ja nyt tuntuu että traumat pulpahtaa pintaan ja aik vitusti sittenkin. Mut joo no, timppa vaa on mun elämäni rakkaus ja näin että lähetään siitä. Eihän tässä. en vaan ymmärrä esim sitä miten tuo nummelan intro varsinkin on nyt ihan syöpyny mun mielee. Luulen et aina ku kuulen sen ni palaan todennäköisesti näihin muistoihin :D kiva. Kiitti jätkät. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja