Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 81360" data-attributes="member: 34"><p><em>Mitäh</em></p><p></p><p>Taas vaan satelee biisejä tolle yhelle tietylle listalle ,,,,,,,,,</p><p></p><p>Öähhh oon lisänny tonne tänää varmaa 12 biisuu tosin en tiiä onkse nyt niin paljon edes xd</p><p></p><p>Okei miks tää menee näin :D mua samalla huvittaa ja samal ahdistaa ja järkyttää se että tismalleen sillon ku katoin elämäni biisin niin must tuntuu et nää tunteet löi mua kasvoille samantien ja siitä lähtien tuntuu et oon ollu jossai vitu unes joka saatanan sekunti 👀 tosin siis oonhan mä tietenkin tässä koko ajan miettiny timppaa mut nyt siis vaa enemmän.</p><p></p><p>Ja siis no okei se pahin tunnevyöry tais alkaa kyl siit ku katoin jaksoo nro 50 mut sit taas vielä pahemmaks se meni kun tuli elämäni biisi. Ei vitun lol oikeesti :D</p><p></p><p>10 vitun kuukautta. Send help asap 🙄</p><p></p><p>Äläkä ny vittu sano et hp alkaa taas häiritsee mua, perkele oon saanu siit pienen tauon ni come on. Ok ei se häiritse. Vielä. Selailin vaa tuossa noita mun katseluhistorioita niin hp:kin siellä siis tietty,,,</p><p></p><p>ok nevermind idc about hp</p><p></p><p>TÄTÄ FLÄSÄRIEN MÄÄRÄÄ aaaaaaa</p><p></p><p>Please 😭 tuli yhtäkkiä kauheet jurismia fläsärit ja sit olin sillee et hetkinen........... Eikse vittu ollukaa jotai unta tai vastaavaa et seki aika oikeesti tapahtui??????????? Kun tietäs...... Että mikä on totta ja mikä ei 😭 ei mut se vaan tuntu niin epätodelliselta koko se aika ja nyt varsinkin tässä kohtaa tää o iha järkyttäväääää</p><p></p><p>Ei saatana viel ku on ollu kaikki jarpit sun muut tässä näin ei vittu helppppp</p><p></p><p>Mitähhh :DDDDD sydän hakkaa kuin hullu 🤔 eiiiuii jumankauta alan pikkuhiljaa saada tarpeekseni tästä </p><p></p><p>Aivan järkyttävää kuunnella ERÄSTÄ biisiä jota tuli kuunneltua alkuvuodesta niin maan perkeleesti.</p><p></p><p></p><p>AAAAAAAA</p><p></p><p>"I don't let nobody see me wishing he was mine" on vaa aik mood. Krhm. Hienoa.</p><p></p><p>Ei nyt vittu menee moti</p><p></p><p>Menee moti koska toi yks biisi jolla ei ollu mitää tekemistä timon kanssa niin nyt seki on siihen liittyvä. Ainii ja nummela kans.</p><p></p><p>En tiiä voiks tästä selvitä hengis ku sydän hakkaa niin saatanasti. Tai no nyt se jo vähän ehkä rauhottu mut voi jeesus silti. Ei vittu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 81360, member: 34"] [I]Mitäh[/I] Taas vaan satelee biisejä tolle yhelle tietylle listalle ,,,,,,,,, Öähhh oon lisänny tonne tänää varmaa 12 biisuu tosin en tiiä onkse nyt niin paljon edes xd[I][/I] Okei miks tää menee näin :D mua samalla huvittaa ja samal ahdistaa ja järkyttää se että tismalleen sillon ku katoin elämäni biisin niin must tuntuu et nää tunteet löi mua kasvoille samantien ja siitä lähtien tuntuu et oon ollu jossai vitu unes joka saatanan sekunti 👀 tosin siis oonhan mä tietenkin tässä koko ajan miettiny timppaa mut nyt siis vaa enemmän. Ja siis no okei se pahin tunnevyöry tais alkaa kyl siit ku katoin jaksoo nro 50 mut sit taas vielä pahemmaks se meni kun tuli elämäni biisi. Ei vitun lol oikeesti :D 10 vitun kuukautta. Send help asap 🙄 Äläkä ny vittu sano et hp alkaa taas häiritsee mua, perkele oon saanu siit pienen tauon ni come on. Ok ei se häiritse. Vielä. Selailin vaa tuossa noita mun katseluhistorioita niin hp:kin siellä siis tietty,,, ok nevermind idc about hp TÄTÄ FLÄSÄRIEN MÄÄRÄÄ aaaaaaa Please 😭 tuli yhtäkkiä kauheet jurismia fläsärit ja sit olin sillee et hetkinen........... Eikse vittu ollukaa jotai unta tai vastaavaa et seki aika oikeesti tapahtui??????????? Kun tietäs...... Että mikä on totta ja mikä ei 😭 ei mut se vaan tuntu niin epätodelliselta koko se aika ja nyt varsinkin tässä kohtaa tää o iha järkyttäväääää Ei saatana viel ku on ollu kaikki jarpit sun muut tässä näin ei vittu helppppp Mitähhh :DDDDD sydän hakkaa kuin hullu 🤔 eiiiuii jumankauta alan pikkuhiljaa saada tarpeekseni tästä Aivan järkyttävää kuunnella ERÄSTÄ biisiä jota tuli kuunneltua alkuvuodesta niin maan perkeleesti. AAAAAAAA "I don't let nobody see me wishing he was mine" on vaa aik mood. Krhm. Hienoa. Ei nyt vittu menee moti Menee moti koska toi yks biisi jolla ei ollu mitää tekemistä timon kanssa niin nyt seki on siihen liittyvä. Ainii ja nummela kans. En tiiä voiks tästä selvitä hengis ku sydän hakkaa niin saatanasti. Tai no nyt se jo vähän ehkä rauhottu mut voi jeesus silti. Ei vittu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN ei tämmöst saa tehä ;__;
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja