Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin ja taas tätä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 25275" data-attributes="member: 34"><p>Mähän SANOIN että kevät saa mut sekoomaan ehkä entistäkin pahemmin! Päädyin tietenkin kattomaan tän: [MEDIA=youtube]g2TFxdFOhBg[/MEDIA] joten voi vittu,,,,,,,,, tää on niin tätä. Pantse ja juha 😑 tää on oikeesti tismalleen niin sitä mitä odotinkin, mul oli paha aavistus et joskus oon viel taas sillee hihih söpöt 😑😑😑😑😑 koska oon joutunu kummelin takii altistaa itteeni taas noillekin. Kyl voi vittu että siepoo taas. Aina käy näin. Oon jo alkanut ajatella karia ihan vaan koska oon kattonu kummelia ja sen takii youtube ehottaa mulle ketonen & myllyrinnettä ja siks aloin miettii karii, nyt mietin juhaa ja pantsee taas siks että päädyin niiden yhteiskiertuevideoiden kautta sitten taas tajuumaan sen että ok onhan ne vissiin sit söpöjä edelleenkin. HUUTISTA eli sen lisäks et kummeli pilaa mun elämän koska timppa ja hessu niin niiden takia oon alkanu ajattelemaan myös karia, pantsea ja juhaa. Nyt menee vahvasti.</p><p></p><p>Reaktioni tähän: <em>noniiiiin voi vitttu</em> (niilon äänellä)</p><p></p><p>HHHHHH</p><p></p><p>Muistot tulvii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 25275, member: 34"] Mähän SANOIN että kevät saa mut sekoomaan ehkä entistäkin pahemmin! Päädyin tietenkin kattomaan tän: [MEDIA=youtube]g2TFxdFOhBg[/MEDIA] joten voi vittu,,,,,,,,, tää on niin tätä. Pantse ja juha 😑 tää on oikeesti tismalleen niin sitä mitä odotinkin, mul oli paha aavistus et joskus oon viel taas sillee hihih söpöt 😑😑😑😑😑 koska oon joutunu kummelin takii altistaa itteeni taas noillekin. Kyl voi vittu että siepoo taas. Aina käy näin. Oon jo alkanut ajatella karia ihan vaan koska oon kattonu kummelia ja sen takii youtube ehottaa mulle ketonen & myllyrinnettä ja siks aloin miettii karii, nyt mietin juhaa ja pantsee taas siks että päädyin niiden yhteiskiertuevideoiden kautta sitten taas tajuumaan sen että ok onhan ne vissiin sit söpöjä edelleenkin. HUUTISTA eli sen lisäks et kummeli pilaa mun elämän koska timppa ja hessu niin niiden takia oon alkanu ajattelemaan myös karia, pantsea ja juhaa. Nyt menee vahvasti. Reaktioni tähän: [I]noniiiiin voi vitttu[/I] (niilon äänellä) HHHHHH Muistot tulvii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin ja taas tätä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja