Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin ja taas tätä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 25457" data-attributes="member: 34"><p>HUUDAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄÄH</p><p></p><p>olin just kattomas juhan kuvii elikkäs selaamassa galleriaani vuosien takaa ja sit yhtäkkiä alkaa soimaan tää: [MEDIA=spotify]track/4NnWuGQujzWUEg0uZokO5M[/MEDIA]</p><p>XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD cure :'DDDDDDDDDDD huuto-oksennusta</p><p></p><p>Oikeest pliis ei simonia enää koskaan (eikä Rogeria)</p><p></p><p>Ahaa nyt soi britneyn born to make you happy :DDDDDDD LET ME JUST TAKE MY STUFF AND GO DIE SOMEWHERE. I'll just get up and go.</p><p></p><p>Hi</p><p></p><p>I'm alright :) kaikki on ihan okei</p><p></p><p>Mitä tossa äsken tapahtui????????????</p><p>Mä en todellakaan tiedä. Mitä täällä on tapahtunut koko päivänä oikeestaan. Siis kari ja juha varsinkin sekottaa pakkaa ihan huolella?????????? Anteeks???????? Voisitteko nyt vaan painua vittuun xd mitä xdxdcdcfcdcdcehjrkrktktktkkk</p><p></p><p>JA HETI PERÄÄN BORN TO MAKE YOU HAPPYN JÄLKEEN SOMETIMES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄ lisää britneyy no kylhä se käy X---------D</p><p></p><p>Who am i</p><p></p><p>Mikä vuosi</p><p></p><p>Missä olen</p><p></p><p>Tho</p><p></p><p>Mikä tilanne</p><p></p><p>HIRVEET FLÄSÄRIT kun rakastuin kariin sillon juu no siis 2010? SOS SAATANA KILL ME NYT HEI :DDDDDDDDDDDDD mut siis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kiljun</p><p></p><p>Mut siis anyway sillon vuosia sitten ku tuli napapiirin sankarit (se eka niistä) niin katoin sen oikeest varmaa yli kymmenen kertaa 😭😭😭😭😭😭😭😭 eikä varmaa muutenkaan ollu yhtää epäilyttävää ku aloin hankkii leffoi mis kari on 🤔 ei varmaa kukaan osannu arvata et oon rakastunu siihen 🤔 HUUDAN :DDDDDD MIKÄ MULLA ON HÄTÄNÄ OIKEESTI :DDDDDDDDDDDDDDDD ja näin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 25457, member: 34"] HUUDAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄÄH olin just kattomas juhan kuvii elikkäs selaamassa galleriaani vuosien takaa ja sit yhtäkkiä alkaa soimaan tää: [MEDIA=spotify]track/4NnWuGQujzWUEg0uZokO5M[/MEDIA] XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD cure :'DDDDDDDDDDD huuto-oksennusta Oikeest pliis ei simonia enää koskaan (eikä Rogeria) Ahaa nyt soi britneyn born to make you happy :DDDDDDD LET ME JUST TAKE MY STUFF AND GO DIE SOMEWHERE. I'll just get up and go. Hi I'm alright :) kaikki on ihan okei Mitä tossa äsken tapahtui???????????? Mä en todellakaan tiedä. Mitä täällä on tapahtunut koko päivänä oikeestaan. Siis kari ja juha varsinkin sekottaa pakkaa ihan huolella?????????? Anteeks???????? Voisitteko nyt vaan painua vittuun xd mitä xdxdcdcfcdcdcehjrkrktktktkkk JA HETI PERÄÄN BORN TO MAKE YOU HAPPYN JÄLKEEN SOMETIMES :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD RÄÄÄÄÄÄÄÄ lisää britneyy no kylhä se käy X---------D Who am i Mikä vuosi Missä olen Tho Mikä tilanne HIRVEET FLÄSÄRIT kun rakastuin kariin sillon juu no siis 2010? SOS SAATANA KILL ME NYT HEI :DDDDDDDDDDDDD mut siis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kiljun Mut siis anyway sillon vuosia sitten ku tuli napapiirin sankarit (se eka niistä) niin katoin sen oikeest varmaa yli kymmenen kertaa 😭😭😭😭😭😭😭😭 eikä varmaa muutenkaan ollu yhtää epäilyttävää ku aloin hankkii leffoi mis kari on 🤔 ei varmaa kukaan osannu arvata et oon rakastunu siihen 🤔 HUUDAN :DDDDDD MIKÄ MULLA ON HÄTÄNÄ OIKEESTI :DDDDDDDDDDDDDDDD ja näin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin ja taas tätä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja