Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin kalajoella käyty :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi100" data-source="post: 55912" data-attributes="member: 100"><p>Jukuparkissa käytiin, mukana minun lisäks mun serkut ja täti.. elikkäs vaikka H, A, K, T ja I</p><p></p><p>K on mun bestis ja olin sen ja A:n kanssa enimmäkseen lol</p><p></p><p>Siellä oli aika paljon hyvännäkösiä poikia ja niitten kohalla aina Kn kans nosteltiin kulmakarvoja sillee "mää oon kyllä varannu ton" 😂😂 ja ei tietenkään enään ikinä varmasti nähä niitä joten snif snif</p><p></p><p></p><p>T ja I on 7v ja hirveitä vinkujia uliuliuli </p><p></p><p>Olen oikeasti helvetin tyhmä, en laittanu aurinkorasvaa ollenkaan :) olkapäät ja naama ja selkä ja varsinki rintakehä palo ihan kunnolla 😬😬</p><p></p><p>Jajajajajaja mulla oli bikinit ja en oo ikinä ollu uimassa bikinit päällä😂laskin semmosesta liukumäestä ja yläosa nousi korviin....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi100, post: 55912, member: 100"] Jukuparkissa käytiin, mukana minun lisäks mun serkut ja täti.. elikkäs vaikka H, A, K, T ja I K on mun bestis ja olin sen ja A:n kanssa enimmäkseen lol Siellä oli aika paljon hyvännäkösiä poikia ja niitten kohalla aina Kn kans nosteltiin kulmakarvoja sillee "mää oon kyllä varannu ton" 😂😂 ja ei tietenkään enään ikinä varmasti nähä niitä joten snif snif T ja I on 7v ja hirveitä vinkujia uliuliuli Olen oikeasti helvetin tyhmä, en laittanu aurinkorasvaa ollenkaan :) olkapäät ja naama ja selkä ja varsinki rintakehä palo ihan kunnolla 😬😬 Jajajajajaja mulla oli bikinit ja en oo ikinä ollu uimassa bikinit päällä😂laskin semmosesta liukumäestä ja yläosa nousi korviin.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Noniin kalajoella käyty :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja