Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68182" data-attributes="member: 34"><p>Nyt jos koskaan on huvittavaa.... Nukuin taas korkeintaan 8h joten väsy on. En ymmärrä miten en saa nukuttua esim 10h??? No nyt sentää luojan kiitos oon nukkunu jopa yheksään enkä esim seittemään. Tunti pari lisää ois kyllä varmaan auttanu mutta jos ei pysty niin ei sitten kai pysty.</p><p></p><p>Ja näin unta mielestäni ainakin liamist, noelist, villust, timpast, hessust, jaaa muista en oo varma mut noi muistan D: varsinkin liam on tosi selkeenä mieles en tiiä siin oli kai jotakin sen lapsista tai jotain. Vaikka en sillee kyl tiiä niit tiedän vaan että sillä ilmeisesti on lapsia mut juuri muuta en niistä tiedäkään. Mut joo se oli joku random uni liittyen jotenki kans niihin en ees tiiä mut se oli outoo.</p><p></p><p>Ainii muistan kans et ku olin nukahtamas niin säpsähtelin useammankin kerran ja jotenki säikähin sitä :D en tiedä mistä se säpsähtely johtu mut olin iha sillee lol mitä vittua tää on ja miksen voi tälle mitään. Heti ku vajosin vähänkään unenomaiseen tilaan ni säpsähin ihan automaattisesti ja se oli outoooo. Mut heti tuli mieleen et onks tää nyt sitä samaa koska noel jne,, siis kun sillon juhan suhteen oli joskus tämmöstä. Tai et se oli ehkä vähän samantyyppistä</p><p></p><p>Kosk basically sillo mun eka ajatus oli tyyliin joku noel tai jotain, tai no koko tää homma i guess. Nii varmaa siitä johtu.</p><p></p><p>Mut mua järkyttää et Noelin lista on yhtäkkiä 6 t 34 min pitkä. Toihan on niiku jo iha vitusti. Ja siis jos tumpin on joku vähän yli 7 tuntia ja se lista on sentään ollu olemassa jo yli vuoden.. ja noelin listalle oon tunkenu kamaa muutamassa päivässä melkein yhtä paljon ku tumpin listal yli vuodessa? Voi rauhottuaki vaikka...... Niiku geez 😂 tosin en mä tiedä tarkottaako se välttämättä että noel on tärkeempi mulle kuin tumppi, mutta ainakin se tarkoittaa sitä että selvästi tää on k r i i s i 🤔 i think</p><p></p><p>Sille on jopa kertyny enemmän biisei ku maccalle ok vau koska macca jos joku on ollu myös KRIISI 😩</p><p></p><p>Alkaa tbh olee jo random ohimeneviä itsetuhosia ajatuksia mut se nyt on aika perus tosin, millon mulla nyt ei semmoista olis. Enkä sillee olis huolissani ku ne ei oo mitään voimakkaita, mut semmosii epätoivosii fiiliksii, varsinkin ku oon väsyny esim koko ajan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68182, member: 34"] Nyt jos koskaan on huvittavaa.... Nukuin taas korkeintaan 8h joten väsy on. En ymmärrä miten en saa nukuttua esim 10h??? No nyt sentää luojan kiitos oon nukkunu jopa yheksään enkä esim seittemään. Tunti pari lisää ois kyllä varmaan auttanu mutta jos ei pysty niin ei sitten kai pysty. Ja näin unta mielestäni ainakin liamist, noelist, villust, timpast, hessust, jaaa muista en oo varma mut noi muistan D: varsinkin liam on tosi selkeenä mieles en tiiä siin oli kai jotakin sen lapsista tai jotain. Vaikka en sillee kyl tiiä niit tiedän vaan että sillä ilmeisesti on lapsia mut juuri muuta en niistä tiedäkään. Mut joo se oli joku random uni liittyen jotenki kans niihin en ees tiiä mut se oli outoo. Ainii muistan kans et ku olin nukahtamas niin säpsähtelin useammankin kerran ja jotenki säikähin sitä :D en tiedä mistä se säpsähtely johtu mut olin iha sillee lol mitä vittua tää on ja miksen voi tälle mitään. Heti ku vajosin vähänkään unenomaiseen tilaan ni säpsähin ihan automaattisesti ja se oli outoooo. Mut heti tuli mieleen et onks tää nyt sitä samaa koska noel jne,, siis kun sillon juhan suhteen oli joskus tämmöstä. Tai et se oli ehkä vähän samantyyppistä Kosk basically sillo mun eka ajatus oli tyyliin joku noel tai jotain, tai no koko tää homma i guess. Nii varmaa siitä johtu. Mut mua järkyttää et Noelin lista on yhtäkkiä 6 t 34 min pitkä. Toihan on niiku jo iha vitusti. Ja siis jos tumpin on joku vähän yli 7 tuntia ja se lista on sentään ollu olemassa jo yli vuoden.. ja noelin listalle oon tunkenu kamaa muutamassa päivässä melkein yhtä paljon ku tumpin listal yli vuodessa? Voi rauhottuaki vaikka...... Niiku geez 😂 tosin en mä tiedä tarkottaako se välttämättä että noel on tärkeempi mulle kuin tumppi, mutta ainakin se tarkoittaa sitä että selvästi tää on k r i i s i 🤔 i think Sille on jopa kertyny enemmän biisei ku maccalle ok vau koska macca jos joku on ollu myös KRIISI 😩 Alkaa tbh olee jo random ohimeneviä itsetuhosia ajatuksia mut se nyt on aika perus tosin, millon mulla nyt ei semmoista olis. Enkä sillee olis huolissani ku ne ei oo mitään voimakkaita, mut semmosii epätoivosii fiiliksii, varsinkin ku oon väsyny esim koko ajan [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja