Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68210" data-attributes="member: 34"><p>HAHAH VITTU 😂 ilmeeni kun katon kollaasia jonka tein tumpist, noelist ja liamist: 🤨😡</p><p></p><p>JOOH :DDDDDDDD ihastuminen... On positiivista ja silleen! Missä tässä voi nähä positiivisia puolia muuta kun että osaa ehkä arvostaa tuskattomia hetkiä enemmän, JOS NIITÄKÄÄN NYT YLEENSÄ EDES ON KOSKAAN.</p><p></p><p>Helvetin idiootteja kaikki kolme 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 toisaalta kaipaan jopa sitä kun ajattelin pelkästään tumppia. Ei ainakaan ollu tällee samalla tavalla sillon viel noit IDIOOTTEJA :D tai itse asiassa, ajattelinko mä ees pelkästään tumppia sillon? Vai oliks sillon muitaki... Geez en ainakaan muista muita kun tumpin niiltä ajoilta, olin kyl aika sekasin sillonki.</p><p></p><p>Lmao en tiedä kuinka paljon pitäs huolestua ku tekee oikeestaan mieli vetää ranteet auki 🤔</p><p></p><p>Mutta en toki sitä tee, jatkuvasti mietin vaa jotai itsetuhosia ajatuksia :DDDD NICE PAIN 😃</p><p></p><p>En tiedä miten helvetissä oon päätyny tähän</p><p></p><p>Ehkä oon ollu liikaa kotona (tällee lievästi kipeenä) ni siks en pääse irti tästä olosta</p><p></p><p>Menisin salee kävelylle jos se auttais mut en oo varma kannattaaks mun tän "flunssan" takia jos tätä nyt edes semmoseks voi sanoa tbh. Onhan se olo silleen melko normaali mitä nyt vähän yskää välillä mut toisaalta mul on muutenki aina yskää joten idk 🤷 mut mä luulen et tarviisin tän takii just ees vähän liikuntaa ja ulkoilmaa koska mul sekoo pää </p><p></p><p>Niiku iha sama joku flunssa tai mikä lie nyt onkaa mut MUL SEKOO PÄÄ</p><p></p><p>ja kaikki varmaan noelin ja liamin syytä aaaaaaaaaaaaaa haluun heittäytyä sillalta alas</p><p></p><p>NONII en voi hetkeäkään olla ilman että heitän jotai itsetuhosia läppiä 🤦🤦🤦🤦</p><p></p><p>NOH kai tumpillakin nyt osansa tässä pään sekoomisessa on ja muutenki.................... Vittu alan koht vajoomaa psykoosii tai jotain hahaaaaa VITTU ja miks katoin ton yhen videon nimittäin eipä taas helpottanu oloa nähä tota kuvamateriaalia 😊 haha idiootit</p><p></p><p>Ja MUL OIKEESTI ALKAA TULLA JO ILMOTUKSII YOUTUBEST ET HEI TÄSSÄ OASIS VIDEO niiku MITÄ VITTUA</p><p></p><p>AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA</p><p></p><p>SAATANAN tumppi :D sen syytä. En oikeesti tiedä pysyykö mulla pää enää kasassa</p><p></p><p>Lipsuu oikeesti psykoosin puolelle tai jotain</p><p></p><p>Siis sinänsä en ihmettelis koska tää tuskan määrä on jo epäinhimillistä??????????????????? Pakko saada joku ote jostain, voin HUONOSTI.</p><p></p><p>Ja käytännössä ihan kaikki NOIDEN SYYTÄ. Jaa ellei si huonosti nukkuminen vaikuta, ja vaikuttaahan se </p><p></p><p>Mutta että näin dramaattisesti</p><p></p><p>Also katoin tätä joskus eilen illalla tai jotai ja kuolen sille vielki:</p><p>[MEDIA=youtube]NZd3R2iw4cA[/MEDIA]</p><p></p><p>Koska: "you made a mistake. I know you did!"</p><p></p><p>NIIKU BOY SHUT UP i don't wanna hear your voiceeeeee hell nooooooo fuck ooooofffffffffffff</p><p></p><p>Okeiiiiiii i'm so fucked</p><p>Like this (tuli vaa mielee): [MEDIA=youtube]2c6lf4P0Vtw[/MEDIA]</p><p></p><p>Haha sure i don't love vegard haha 😌🔫</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68210, member: 34"] HAHAH VITTU 😂 ilmeeni kun katon kollaasia jonka tein tumpist, noelist ja liamist: 🤨😡 JOOH :DDDDDDDD ihastuminen... On positiivista ja silleen! Missä tässä voi nähä positiivisia puolia muuta kun että osaa ehkä arvostaa tuskattomia hetkiä enemmän, JOS NIITÄKÄÄN NYT YLEENSÄ EDES ON KOSKAAN. Helvetin idiootteja kaikki kolme 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂 toisaalta kaipaan jopa sitä kun ajattelin pelkästään tumppia. Ei ainakaan ollu tällee samalla tavalla sillon viel noit IDIOOTTEJA :D tai itse asiassa, ajattelinko mä ees pelkästään tumppia sillon? Vai oliks sillon muitaki... Geez en ainakaan muista muita kun tumpin niiltä ajoilta, olin kyl aika sekasin sillonki. Lmao en tiedä kuinka paljon pitäs huolestua ku tekee oikeestaan mieli vetää ranteet auki 🤔 Mutta en toki sitä tee, jatkuvasti mietin vaa jotai itsetuhosia ajatuksia :DDDD NICE PAIN 😃 En tiedä miten helvetissä oon päätyny tähän Ehkä oon ollu liikaa kotona (tällee lievästi kipeenä) ni siks en pääse irti tästä olosta Menisin salee kävelylle jos se auttais mut en oo varma kannattaaks mun tän "flunssan" takia jos tätä nyt edes semmoseks voi sanoa tbh. Onhan se olo silleen melko normaali mitä nyt vähän yskää välillä mut toisaalta mul on muutenki aina yskää joten idk 🤷 mut mä luulen et tarviisin tän takii just ees vähän liikuntaa ja ulkoilmaa koska mul sekoo pää Niiku iha sama joku flunssa tai mikä lie nyt onkaa mut MUL SEKOO PÄÄ ja kaikki varmaan noelin ja liamin syytä aaaaaaaaaaaaaa haluun heittäytyä sillalta alas NONII en voi hetkeäkään olla ilman että heitän jotai itsetuhosia läppiä 🤦🤦🤦🤦 NOH kai tumpillakin nyt osansa tässä pään sekoomisessa on ja muutenki.................... Vittu alan koht vajoomaa psykoosii tai jotain hahaaaaa VITTU ja miks katoin ton yhen videon nimittäin eipä taas helpottanu oloa nähä tota kuvamateriaalia 😊 haha idiootit Ja MUL OIKEESTI ALKAA TULLA JO ILMOTUKSII YOUTUBEST ET HEI TÄSSÄ OASIS VIDEO niiku MITÄ VITTUA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SAATANAN tumppi :D sen syytä. En oikeesti tiedä pysyykö mulla pää enää kasassa Lipsuu oikeesti psykoosin puolelle tai jotain Siis sinänsä en ihmettelis koska tää tuskan määrä on jo epäinhimillistä??????????????????? Pakko saada joku ote jostain, voin HUONOSTI. Ja käytännössä ihan kaikki NOIDEN SYYTÄ. Jaa ellei si huonosti nukkuminen vaikuta, ja vaikuttaahan se Mutta että näin dramaattisesti Also katoin tätä joskus eilen illalla tai jotai ja kuolen sille vielki: [MEDIA=youtube]NZd3R2iw4cA[/MEDIA] Koska: "you made a mistake. I know you did!" NIIKU BOY SHUT UP i don't wanna hear your voiceeeeee hell nooooooo fuck ooooofffffffffffff Okeiiiiiii i'm so fucked Like this (tuli vaa mielee): [MEDIA=youtube]2c6lf4P0Vtw[/MEDIA] Haha sure i don't love vegard haha 😌🔫 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja