Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68215" data-attributes="member: 34"><p>Siis mua ahdistaa ihan helvetisti norjan kielen kuuleminen????? Onko enää normaalia tämä</p><p></p><p>Posttraumaattinen stressireaktio</p><p></p><p>Sori</p><p></p><p>But it's true</p><p></p><p>Kerran ku olin frendien kaa jossai niin sanotusti bilettämäs (enkä ollu juonu edes paljon tai siinä vaiheessa ees välttämättä ollenkaan) ja mun pari kaverii puhu ruotsia siin ni basically sain melkein paniikkikohtauksen. I'm not even joking. Tai ehkei sitä ihan paniikkikohtaukseks voi sanoo mut joku kohtaus silti, vajosin vaa lattialle ja olin sillee ei mä en kestä kuulla ruotsia. Ja siis se ei todellakaan ollu mitää et halusin vaa olla hauska ja vitsailla vaan oikeesti mul tuli sellane overwhelming olo et en pysty kuulemaan sitä kun tuli niin pahasti mieleen "traumat"</p><p></p><p>En tiiä ees miten noin voi olla mut nii se vaa oli. Siis periaatteessa jollain tasol kärsin mut sit kuitenki nauroin siinä joten en tiiä olikse enemmän ahistusta vai huvitusta?????? Joka tapauksessa, not normal xd</p><p></p><p>Todennäköisesti jos koskaan meen enää risteilee nii mulle tulee joku samantyyppinen kohtaus?????? Fläsärit on niin pahat ettei voi käsitellä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68215, member: 34"] Siis mua ahdistaa ihan helvetisti norjan kielen kuuleminen????? Onko enää normaalia tämä Posttraumaattinen stressireaktio Sori But it's true Kerran ku olin frendien kaa jossai niin sanotusti bilettämäs (enkä ollu juonu edes paljon tai siinä vaiheessa ees välttämättä ollenkaan) ja mun pari kaverii puhu ruotsia siin ni basically sain melkein paniikkikohtauksen. I'm not even joking. Tai ehkei sitä ihan paniikkikohtaukseks voi sanoo mut joku kohtaus silti, vajosin vaa lattialle ja olin sillee ei mä en kestä kuulla ruotsia. Ja siis se ei todellakaan ollu mitää et halusin vaa olla hauska ja vitsailla vaan oikeesti mul tuli sellane overwhelming olo et en pysty kuulemaan sitä kun tuli niin pahasti mieleen "traumat" En tiiä ees miten noin voi olla mut nii se vaa oli. Siis periaatteessa jollain tasol kärsin mut sit kuitenki nauroin siinä joten en tiiä olikse enemmän ahistusta vai huvitusta?????? Joka tapauksessa, not normal xd Todennäköisesti jos koskaan meen enää risteilee nii mulle tulee joku samantyyppinen kohtaus?????? Fläsärit on niin pahat ettei voi käsitellä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja