Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68217" data-attributes="member: 34"><p>Varmaa samaan sarjaan meni se eilinen ku kuulin telkkaris wonderwallin :D siinäki vaa vajosin lattialle. Ja aloin itkee tai jotain? Siis en muista enäö, aloinko oikeesti itkee? Muistaakseni. Ainakin jotain mä siinä vaikeroin ja silmiäni pyyhin joten i guess itkin vähän. NIIKU MITÄ. ei yhtään ylireagointia??????????? Mitä vittua oikeesti. Onko syytä vittu huolestua</p><p></p><p>Samaan kastiin meni varmaan sekin kun erään Popeda-keikan jälkeen en pystynyt lähtee kotiin ja itkin vaa jossai penkil siin. Juuh. Sit Costi viel kävi siinä mun mielestä, tää on oikeestaan aika huvittava tarina jota en sinänsä viittis kertoo mut siis juttelin siin yhe tyypin kaa ja costi kävi siin (ilmeisesti oli tulos puhuu sille) mut sit se pysähty ja katto vähä sillee "😶" ja meni takas :Ddd huutista ku sen takia siinä basically itkin ja sit vaa katoin sitä ja emt se oli yks elämäni koomisimmista hetkistä :Dd vaikka oli se kyllä kamalaa.</p><p></p><p>Niiku en ymmärrä miten saan tämmösiä kohtauksia aina. Siis pienimmästäkin asiasta. Ok keikka on aika iso asia mut siis niinku......... Se että kuulee oasista yhtäkkiä niin vittu pliis. Ei tarvi itkee.</p><p></p><p>But i guess that's just me.</p><p></p><p>Enpä mä tästä idiotismista eroonkaan pääse. Oon kai aina ollu tämmönen. Joku vitu aivovammahan tää on at least :Dd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68217, member: 34"] Varmaa samaan sarjaan meni se eilinen ku kuulin telkkaris wonderwallin :D siinäki vaa vajosin lattialle. Ja aloin itkee tai jotain? Siis en muista enäö, aloinko oikeesti itkee? Muistaakseni. Ainakin jotain mä siinä vaikeroin ja silmiäni pyyhin joten i guess itkin vähän. NIIKU MITÄ. ei yhtään ylireagointia??????????? Mitä vittua oikeesti. Onko syytä vittu huolestua Samaan kastiin meni varmaan sekin kun erään Popeda-keikan jälkeen en pystynyt lähtee kotiin ja itkin vaa jossai penkil siin. Juuh. Sit Costi viel kävi siinä mun mielestä, tää on oikeestaan aika huvittava tarina jota en sinänsä viittis kertoo mut siis juttelin siin yhe tyypin kaa ja costi kävi siin (ilmeisesti oli tulos puhuu sille) mut sit se pysähty ja katto vähä sillee "😶" ja meni takas :Ddd huutista ku sen takia siinä basically itkin ja sit vaa katoin sitä ja emt se oli yks elämäni koomisimmista hetkistä :Dd vaikka oli se kyllä kamalaa. Niiku en ymmärrä miten saan tämmösiä kohtauksia aina. Siis pienimmästäkin asiasta. Ok keikka on aika iso asia mut siis niinku......... Se että kuulee oasista yhtäkkiä niin vittu pliis. Ei tarvi itkee. But i guess that's just me. Enpä mä tästä idiotismista eroonkaan pääse. Oon kai aina ollu tämmönen. Joku vitu aivovammahan tää on at least :Dd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja