Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 68235" data-attributes="member: 34"><p>Siis sinänsä en ees vittu tiiä, tää on jotain vitun yliluonnollista shittiä kyl at this point.</p><p></p><p>Ihan ku oisin jo silloin heinäkuussa miettiny noelii. Vaikka en varmaan kyllä sillon edes juurikaan tienny milt se näyttää. Tai siis varmasti tiesin, olinhan mä sen nähny mutta en silleen muistanu kuitenkaan. Vai mistä helvetistä se olo sillon tuli tai sit se oli tosiaa vaa sit sitä et tiesin et tää juttu tapahtuu vielä. Hei, mikä vitun ennustaja mä oon? Tää ei oo vittu mahollista :D</p><p></p><p>Mut vaikka mul oli tää aavistus ja tällee muutenki vitun random settiä aina tähän bändiin liittyen, mut en mä silti koskaan ollu silleen täysin varma että se ois jotenki itsestääselvää että näin käy. En mä sitä oikeasti ajatellut paljon, sillon tällön vaa iski sellane outo fiilis koko jutusta. Sit ku ihastuin noeliin ni en muistaakseni eka edes ajatellut sitä silleen et noniin, vasta hetken päästä tajusin et ainii muute, tätähän mä sillon pelkäsinkin. Siis sillon eka ku muistin sen tumpin haastiksen ja sen et mitä aattelin jo sillo ni olin et mitä vitun vittua oikeesti. Aaaaaaa. En voi elää tän asian kanssa. En mä tätä päästäkää voi vetää tho koska muistan selvästi mitä oon ajatellut.</p><p></p><p>Ja muutenkin ku don't look back in anger on tumpin listalla nii jo aikoja sitten ku oon sitä listaa saattanu kuunnella ni muistan kyllä että noelin äänes oli aina vaa jotai. Siis tää on niin sairast et tää tapahtu koska toisaalta en ois ikinä voinu uskoo mut toisaalta tää oli itsestäänselvyys.</p><p></p><p>Niiku MIKÄÄN ei MIKÄÄN ei ois voinu olla enemmän itsestäänselvää ku tää. Se että tää tapahtu </p><p></p><p>Nojoo, onhan tää vähä samantyyppinen tilanne ku timppaan rakastuminen jos ottaa huomioon kaiken sen mitä siitäki ajattelin ennen sitä koko keissiä mutta SILTI tää on varmaan vielä hämärämpää ja sairaampaa.</p><p></p><p>Ehhhhhhhhhhhh. Thanks i guess??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 68235, member: 34"] Siis sinänsä en ees vittu tiiä, tää on jotain vitun yliluonnollista shittiä kyl at this point. Ihan ku oisin jo silloin heinäkuussa miettiny noelii. Vaikka en varmaan kyllä sillon edes juurikaan tienny milt se näyttää. Tai siis varmasti tiesin, olinhan mä sen nähny mutta en silleen muistanu kuitenkaan. Vai mistä helvetistä se olo sillon tuli tai sit se oli tosiaa vaa sit sitä et tiesin et tää juttu tapahtuu vielä. Hei, mikä vitun ennustaja mä oon? Tää ei oo vittu mahollista :D Mut vaikka mul oli tää aavistus ja tällee muutenki vitun random settiä aina tähän bändiin liittyen, mut en mä silti koskaan ollu silleen täysin varma että se ois jotenki itsestääselvää että näin käy. En mä sitä oikeasti ajatellut paljon, sillon tällön vaa iski sellane outo fiilis koko jutusta. Sit ku ihastuin noeliin ni en muistaakseni eka edes ajatellut sitä silleen et noniin, vasta hetken päästä tajusin et ainii muute, tätähän mä sillon pelkäsinkin. Siis sillon eka ku muistin sen tumpin haastiksen ja sen et mitä aattelin jo sillo ni olin et mitä vitun vittua oikeesti. Aaaaaaa. En voi elää tän asian kanssa. En mä tätä päästäkää voi vetää tho koska muistan selvästi mitä oon ajatellut. Ja muutenkin ku don't look back in anger on tumpin listalla nii jo aikoja sitten ku oon sitä listaa saattanu kuunnella ni muistan kyllä että noelin äänes oli aina vaa jotai. Siis tää on niin sairast et tää tapahtu koska toisaalta en ois ikinä voinu uskoo mut toisaalta tää oli itsestäänselvyys. Niiku MIKÄÄN ei MIKÄÄN ei ois voinu olla enemmän itsestäänselvää ku tää. Se että tää tapahtu Nojoo, onhan tää vähä samantyyppinen tilanne ku timppaan rakastuminen jos ottaa huomioon kaiken sen mitä siitäki ajattelin ennen sitä koko keissiä mutta SILTI tää on varmaan vielä hämärämpää ja sairaampaa. Ehhhhhhhhhhhh. Thanks i guess?? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
NONIIN sehän oli mahtava uni
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja