Syvälliset Nukuin päiväunia ja näin unta että

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
olin niin heikko että en meinannut pysyä pystyssä ja siit huolimatta halusin mennä johonkin "luokkatilaan"(joka muistutti enemmän makuuhuonetta tai hotellihuonetta) tyhjentämään roskiksen. tai niinku olin koulus. Mul oli lähdös kohta bussi ja ajattelin et: "joo oon näin huonos kunnos et lähden kotiin", mut kuitenkaan en lähtenyt (joka meinas sitä et seuraavan bussin lähtöön oli monta tuntii). noh kävelin takaisin ja matkal näin kaseilla melkeen kaikilla leikkokukkia kädes silleen just ostettui (what??mut en ees miettiny kauheest tota)
kuitenkin saavuin luokan eteen ja OPO tuli sieltä luokasta ja selitin sille jotain että mun pitäs käydä tyhjentään se roskis ja sit se jotai hämmästeli siinä ja sit kun sanoin et: "oon muutenkin nyt tääl" ja et "haluun tehä tän iha hyvää hyvyyttäni ja itseni iloks" niin se päästi mut sinne sisään ja siel huonees ollessani(joka muuten oli jaettu tila jos siis oli viel väliovi ja sekin auki) niin mä meinasin nukahtaa/pyörtyy kokoajan. silleen silmät ei meinannu pysyy auki. ajatus sumeena mut silti tyhjensin sen roskiksen😂

Nyt vaikka siitä on jo varmaan neljätuntii kun heräsin nii mua on vaan väsyttäny sen jälkeen ja jännä olo ton jälkeeen xd
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Tää on outoa, koska mä en nää mitään pakonomaista tarvetta siivota ikinä mitään.
Itseasiassa oon maailman epäjärjestelmällisin.
 
Ylös Pohja