Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nyt ei kyllä illalla menny kovin hyvin (TW)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 76091" data-attributes="member: 16"><p>Mulle tuli tosi paska olo. Tai oikeestaan mullahan on aina paska olo, ei se musta mihinkään pois lähe. Se vaan eilen sai enemmän pinta-alaa mun mielessä. </p><p>Alotin taas viiltelyn. Ahdisti ja itkin illan. </p><p></p><p>Mää niin toivosin et joku pystys auttaa mua. Ja mää tiiän et niitä ihimisiä on jotka haluais tehä niin. Mutta mää tiiän senki et ne ei vaan pysty auttaa mua. Ei vaikka haluavat ja yrittävät. Multa vaaditaan aina vastauksia siihen et miten mua pittäis auttaa ja sit paheksutaan ku vastaan vaan että en oikeasti tiedä. </p><p>Jos en tiedä mikä ois paras tapa auttaa nii miks ne ees yrittää? Turha vaiva.</p><p>Mää oon vaan niin hajalla et ei mua saa enää kasaan. Mää tuun aina olemaan vaa joku ihmisraunio joka välttelee muuta maailmaa ja esittää et kaikki on okei eikä avaa itteesä. </p><p></p><p>Mää oon taas monta kertaa miettiny kuolemaa, vaikka tiiän et en mää enää yritä tehä mittää lopullista. Oon luvannu sen mun kaverille ja haluun et ees jonku lupauksen osaan sille pittää. En halua tehä sitä myöskään yhen toisen kaverin takia. Tiiän et se menis ihan hajalle siitä ku sen toinen kaveri on jo yrittäny monta kertaa itsaria ja on välillä kadonnu johonki yms. muuta et mää en halua et se joutuu vielä kantaa itellään mun asioita, vaikka sen ei kuuluis. </p><p>Jos en muiden takia pysy elossa niin noiden kahden kaverin. </p><p></p><p>Ainoastaan koulussa mää pystyn unohtaa mun pahan olon kokonaan. Mun välit on parantunu muutaman ihimisen kanssa eikä mun tarvi joka ikinen päivä tapella jostaki eikä kestää seurauksia siitä et oisin taas menettäny hermoni kokonaan. </p><p></p><p>Mää haluaisin jaksaa vielä. Mut tuntuu etten jaksa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 76091, member: 16"] Mulle tuli tosi paska olo. Tai oikeestaan mullahan on aina paska olo, ei se musta mihinkään pois lähe. Se vaan eilen sai enemmän pinta-alaa mun mielessä. Alotin taas viiltelyn. Ahdisti ja itkin illan. Mää niin toivosin et joku pystys auttaa mua. Ja mää tiiän et niitä ihimisiä on jotka haluais tehä niin. Mutta mää tiiän senki et ne ei vaan pysty auttaa mua. Ei vaikka haluavat ja yrittävät. Multa vaaditaan aina vastauksia siihen et miten mua pittäis auttaa ja sit paheksutaan ku vastaan vaan että en oikeasti tiedä. Jos en tiedä mikä ois paras tapa auttaa nii miks ne ees yrittää? Turha vaiva. Mää oon vaan niin hajalla et ei mua saa enää kasaan. Mää tuun aina olemaan vaa joku ihmisraunio joka välttelee muuta maailmaa ja esittää et kaikki on okei eikä avaa itteesä. Mää oon taas monta kertaa miettiny kuolemaa, vaikka tiiän et en mää enää yritä tehä mittää lopullista. Oon luvannu sen mun kaverille ja haluun et ees jonku lupauksen osaan sille pittää. En halua tehä sitä myöskään yhen toisen kaverin takia. Tiiän et se menis ihan hajalle siitä ku sen toinen kaveri on jo yrittäny monta kertaa itsaria ja on välillä kadonnu johonki yms. muuta et mää en halua et se joutuu vielä kantaa itellään mun asioita, vaikka sen ei kuuluis. Jos en muiden takia pysy elossa niin noiden kahden kaverin. Ainoastaan koulussa mää pystyn unohtaa mun pahan olon kokonaan. Mun välit on parantunu muutaman ihimisen kanssa eikä mun tarvi joka ikinen päivä tapella jostaki eikä kestää seurauksia siitä et oisin taas menettäny hermoni kokonaan. Mää haluaisin jaksaa vielä. Mut tuntuu etten jaksa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nyt ei kyllä illalla menny kovin hyvin (TW)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja