Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt kuuntelen Tuulia :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi174" data-source="post: 44478" data-attributes="member: 174"><p>Mä diggaan kattoo ku sä duunaat sitä bullii</p><p>Voitsä tulla feattaa mun albumii</p><p>Mä diggaan susta ku sä meet nii jumii</p><p>Sillon ku sydän suli ja sä tulit, uh</p><p>Joten laita vaa ne mimmit jemmaa</p><p>Pitempi ja parempi ku iphone femma</p><p>Et tuu kuluta sun läppärii</p><p>Nyt säki voit rakastuu räppäriin</p><p>Mut jos me ollaan iha suoria</p><p>Ni verrattuna sun aseet on muovia</p><p>Et jos se on tein tapa on olla luovia</p><p>Niin muistakaa ettette te oo kauaa nuoria</p><p>Ja koska mä oon toisenlainen</p><p>Ni sen takii mä olin se toinen nainen</p><p>En oo kohta enää niin salainen</p><p>Tytyt rupes jotai et mut sä sait sen</p><p></p><p>Tavoite: pystyä räppäämään tämä falskaamatta :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi174, post: 44478, member: 174"] Mä diggaan kattoo ku sä duunaat sitä bullii Voitsä tulla feattaa mun albumii Mä diggaan susta ku sä meet nii jumii Sillon ku sydän suli ja sä tulit, uh Joten laita vaa ne mimmit jemmaa Pitempi ja parempi ku iphone femma Et tuu kuluta sun läppärii Nyt säki voit rakastuu räppäriin Mut jos me ollaan iha suoria Ni verrattuna sun aseet on muovia Et jos se on tein tapa on olla luovia Niin muistakaa ettette te oo kauaa nuoria Ja koska mä oon toisenlainen Ni sen takii mä olin se toinen nainen En oo kohta enää niin salainen Tytyt rupes jotai et mut sä sait sen Tavoite: pystyä räppäämään tämä falskaamatta :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt kuuntelen Tuulia :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja