Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt kuuntelen Tuulia :D
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi100" data-source="post: 44483" data-attributes="member: 100"><p>Taakse jää helsinki-vantaa, saa laukut yksin kantaa, ku ottaa omaa lomaa, hotellilta suoraan rantaan, sandaalit jalkaa hankaaaa, jään kadulle istumaan, ei oo mitään suunnitelmaa, mä jään puhuun muulien kaa, ei oo muutakaan seuraa, en tullu ettiin mitään fernandoo, tänne Sisilian aurinkoon, kuulen maseratin hidastavan, woo oo o, huudat ikkunasta bonjorno, mä oon ihan että no signore, kunnes suustasi tipahtavat, kuuluisat vikat sanat...hypään valkosille nahkapenkeille, ku pääsen kotiin nii tuun leijuun frendeille, ne ei tuu tätä uskomaan, kadunsivut täynnä hulppeita huviloita, kohta saan poreammeessa pulikoida, ja juoda kuplivaa, ku ajetaan muurien taa, koko suku hymyhuulien kaa, muistuttaa mafiaa... en tullu ettiin mitään fernandoo...mä halusin vaan päästä jacuzziin, nyt mä alan mennä pikkasen paniikkiin, ku takapihalta mä kuulen laukauksii, kun mä yritän liukuu lipettiin, kummisetä tarttuu mun käteen kii, sanoo katsoen silmiin....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi100, post: 44483, member: 100"] Taakse jää helsinki-vantaa, saa laukut yksin kantaa, ku ottaa omaa lomaa, hotellilta suoraan rantaan, sandaalit jalkaa hankaaaa, jään kadulle istumaan, ei oo mitään suunnitelmaa, mä jään puhuun muulien kaa, ei oo muutakaan seuraa, en tullu ettiin mitään fernandoo, tänne Sisilian aurinkoon, kuulen maseratin hidastavan, woo oo o, huudat ikkunasta bonjorno, mä oon ihan että no signore, kunnes suustasi tipahtavat, kuuluisat vikat sanat...hypään valkosille nahkapenkeille, ku pääsen kotiin nii tuun leijuun frendeille, ne ei tuu tätä uskomaan, kadunsivut täynnä hulppeita huviloita, kohta saan poreammeessa pulikoida, ja juoda kuplivaa, ku ajetaan muurien taa, koko suku hymyhuulien kaa, muistuttaa mafiaa... en tullu ettiin mitään fernandoo...mä halusin vaan päästä jacuzziin, nyt mä alan mennä pikkasen paniikkiin, ku takapihalta mä kuulen laukauksii, kun mä yritän liukuu lipettiin, kummisetä tarttuu mun käteen kii, sanoo katsoen silmiin.... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Nyt kuuntelen Tuulia :D
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja