Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nyt menee kyllä helvetin hyvin taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="TalvinenRasia" data-source="post: 64741" data-attributes="member: 178"><p>Voi, aina saa avautua! D: Mä tunnen itekin olevani sellainen outolintu ja vähiten pidetty tyyppi esimerkiksi koulussa. Oon myös hyvin jännittynyt koko ajan ja mulle on tärkeää, mitä muut ajattelevat musta. Viimeksi tänään oli sellainen tilanne, jossa tunsin itseni huonoksi, mutta tuo tilanne oli loppujen lopuksi sellainen, jossa en osannut yhtä asiaa. Muistan myös, että kun pelattiin kasilla pesäpalloa koulussa (mun suurin heikkous), pallo tuli mua kohti ja mä järkyttyneenä väistin. Kaikki huusivat vihaisina, mikä on ihan ymmärrettävää, koska hei haloo, koulupeli jossa on pakko voittaa.</p><p></p><p>Samaistun tuohon tarpeeseen miellyttää kaikkia. En uskalla antaa kritiikkiä ja oon koko ajan mahdollisimman ystävällinen. Sitten kun joku kritisoi, niin se on kuin isku kasvoihin, joka jää sattumaan. En tosin tiedä, puhutaanko me samasta asiasta, mutta joka tapauksessa maailma on pullollaan erilaisia ihmisiä niin kuin sanoitkin, ja aina löytyy joku, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet. D: Sen pitäisi muuttua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TalvinenRasia, post: 64741, member: 178"] Voi, aina saa avautua! D: Mä tunnen itekin olevani sellainen outolintu ja vähiten pidetty tyyppi esimerkiksi koulussa. Oon myös hyvin jännittynyt koko ajan ja mulle on tärkeää, mitä muut ajattelevat musta. Viimeksi tänään oli sellainen tilanne, jossa tunsin itseni huonoksi, mutta tuo tilanne oli loppujen lopuksi sellainen, jossa en osannut yhtä asiaa. Muistan myös, että kun pelattiin kasilla pesäpalloa koulussa (mun suurin heikkous), pallo tuli mua kohti ja mä järkyttyneenä väistin. Kaikki huusivat vihaisina, mikä on ihan ymmärrettävää, koska hei haloo, koulupeli jossa on pakko voittaa. Samaistun tuohon tarpeeseen miellyttää kaikkia. En uskalla antaa kritiikkiä ja oon koko ajan mahdollisimman ystävällinen. Sitten kun joku kritisoi, niin se on kuin isku kasvoihin, joka jää sattumaan. En tosin tiedä, puhutaanko me samasta asiasta, mutta joka tapauksessa maailma on pullollaan erilaisia ihmisiä niin kuin sanoitkin, ja aina löytyy joku, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet. D: Sen pitäisi muuttua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Nyt menee kyllä helvetin hyvin taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja