Ihastuminen Nyt se taas muuttu ihan oudoksi

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
What the shit

Ei sano mittää, ei ees kato muhun päin ja jättää toimitetulle snäpissä (ja tällä kertaa se ei ookkaa sillee et se ei vaan käytä snäppiä ku se nimenomaan ei vastaa mulle) ja ignooraa muutenki kokonaan

En haluais ylianalysoida mut niinku... Did I do something???
Hohhoijaa en jaksa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Hmmm okei eli puhuin sille tänää tästä

Tiivistettynä sen sosiaaliset tasot on nollassa ja siks tekee tuota. Sano et mulla ei oo mittää huolen aihetta sen suhteen
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,134
Reaktioarvo
1,171
Itse olen tehnyt tuolla tavalla ihmisille, kun en juuri sillä hetkellä jaksa heitä. Yleensä se ei tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään, on vain väsynyt sillä hetkellä puhumaan kyseiselle henkilölle ja myös väsynyt selittämään, miksi niin tekee. Sellainen itsensä selittely joka käänteessä on rasittavaa, kun tuntuu että muut vaatii johdonmukaisuutta ja pysyvää persoonaa aina, vaikka oikeasti ei ole yhtään sellainen (tai jopa hieman muuntaa itseään toisenlaiseksi sosiaalisissa tilanteissa, ja sitten sitä ei jaksa pitää yllä joka hetki).
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Itse olen tehnyt tuolla tavalla ihmisille, kun en juuri sillä hetkellä jaksa heitä. Yleensä se ei tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään, on vain väsynyt sillä hetkellä puhumaan kyseiselle henkilölle ja myös väsynyt selittämään, miksi niin tekee. Sellainen itsensä selittely joka käänteessä on rasittavaa, kun tuntuu että muut vaatii johdonmukaisuutta ja pysyvää persoonaa aina, vaikka oikeasti ei ole yhtään sellainen (tai jopa hieman muuntaa itseään toisenlaiseksi sosiaalisissa tilanteissa, ja sitten sitä ei jaksa pitää yllä joka hetki).
Joo no ton mää kyllä ymmärrän, itekki joskus teen samaa :')
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Ei mitään hajua. Toki muistin tässä et sillä on sen elämässä vähän ongelmia meneillään eikä välttämättä jaksa olla nii sosiaalinen mut... Eihän se tietenkää sitä kokonaan selitä
Nii, tottakai ne vaikuttaa mut jos se ei ignooraa muita nii miks sit ignooraa just sua???
No ehkä taas kohta teillä on kaikki hyvin
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Nii, tottakai ne vaikuttaa mut jos se ei ignooraa muita nii miks sit ignooraa just sua???
No ehkä taas kohta teillä on kaikki hyvin
Joo... No, huomenna ei onneks oo koulua nii ehtii vähän niinku nollata ittesä. Katotaan sit perjantaina mitä teen vai teenkö mittää
Ehkä parempi et yritän pyssyy jonku verran etäällä siitä
 
Ylös Pohja