Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ocd on kyllä aikamoista tuuliviiriä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="irwikissa" data-source="post: 31217" data-attributes="member: 56"><p>Voi hitto sulla alkaa olla jo aika korkeetD:</p><p>Mä tein uusiksi vähän alakanttiin ja 25.</p><p></p><p>Auttaisko tuon kiertäminen jotenkin? Mä ainakin yritin "harhauttaa" itseäni ja joskus jopa pakotin itseni olemaan toistamatta sitä liikettä toisella puolella. Mutta tämä tuskin toimii jos on oikeasti pakko-oireita kun eikö sillon ole jotenkin vakavampia ne "seuraukset" "tottelemattomuudesta" kuin se että häiritsee? (Ja siis käsien pesuun haluun ei mulla ainakaan auta esim johonkin pyyhkiminen tai lumi jne luovat ratkaisut kun menee vaan tahmasemman olosiksi, en sit tiiä auttaisko sulla esim kosteuspyyhkeet?)</p><p></p><p>Ja hei yritä rauhoittua ei ne seinät kaadu ja vanhempasi saavat kyllä oven laitettua lukkoon jne joten älä huoli vaan käytä tilaisuus hyväksi ja yritä rentoutua ja olla ajattelematta ja varsinkaan luomatta mitään uusia pakko-oireita:)</p><p>(+Nukkuminenkin helpottaa oloa ja saattaa "harhauttaa" ajatuksia sekä nukkumattomuus vain pahentaa)</p><p>(++sori jos tästä ei ollut mitään hyötyä kun pahemmilta pakko-oireista ei ole mulla mitään kokemusta, nämä mulla on ainakin kuitenkin auttaneet:))</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="irwikissa, post: 31217, member: 56"] Voi hitto sulla alkaa olla jo aika korkeetD: Mä tein uusiksi vähän alakanttiin ja 25. Auttaisko tuon kiertäminen jotenkin? Mä ainakin yritin "harhauttaa" itseäni ja joskus jopa pakotin itseni olemaan toistamatta sitä liikettä toisella puolella. Mutta tämä tuskin toimii jos on oikeasti pakko-oireita kun eikö sillon ole jotenkin vakavampia ne "seuraukset" "tottelemattomuudesta" kuin se että häiritsee? (Ja siis käsien pesuun haluun ei mulla ainakaan auta esim johonkin pyyhkiminen tai lumi jne luovat ratkaisut kun menee vaan tahmasemman olosiksi, en sit tiiä auttaisko sulla esim kosteuspyyhkeet?) Ja hei yritä rauhoittua ei ne seinät kaadu ja vanhempasi saavat kyllä oven laitettua lukkoon jne joten älä huoli vaan käytä tilaisuus hyväksi ja yritä rentoutua ja olla ajattelematta ja varsinkaan luomatta mitään uusia pakko-oireita:) (+Nukkuminenkin helpottaa oloa ja saattaa "harhauttaa" ajatuksia sekä nukkumattomuus vain pahentaa) (++sori jos tästä ei ollut mitään hyötyä kun pahemmilta pakko-oireista ei ole mulla mitään kokemusta, nämä mulla on ainakin kuitenkin auttaneet:)) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ocd on kyllä aikamoista tuuliviiriä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja