Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ocd on kyllä aikamoista tuuliviiriä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Meikävaan" data-source="post: 31220" data-attributes="member: 99"><p>Tavallaan oppinu ettei oireita kannata ainakaan tukahuttaa heikossa tilanteessa (viimeksi korkea itsemurhariski + suunnaton vihanhallintaongelma & ahdistukset nous) </p><p>Kun mä oon aina toistanu näitä samoja, läpi elämäni. Ei sitä osaa korjata kun esim pisimpään jatkununeet kynsien syönti, jatkuva tarkastelu ja käsien hankaus on muodostautunu niin olennaiseks. Ihastukset toki myös, mutta oireet jyrää nekin. En mitenkään jaksa olla täällä, kun on vaan minä ja oireet. Me kahdestaan. Haen tosiaan jopa lohtua oireistani välillä, mutta se onkin ainoa vähänki hyvä puoli. Mä en ymmärrä yhtään mitään. Oon ihan ulkona, liian monimutkanen. Taaskaan ei oo tullu syötyä ku oireet pakottaa. Nään taas tulevan katastroofin, vaikka tavallaan tiedän ettei sitä tule. Mutta kun ne tinkaa vastaan, ja en voi luottaa itseeni :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Meikävaan, post: 31220, member: 99"] Tavallaan oppinu ettei oireita kannata ainakaan tukahuttaa heikossa tilanteessa (viimeksi korkea itsemurhariski + suunnaton vihanhallintaongelma & ahdistukset nous) Kun mä oon aina toistanu näitä samoja, läpi elämäni. Ei sitä osaa korjata kun esim pisimpään jatkununeet kynsien syönti, jatkuva tarkastelu ja käsien hankaus on muodostautunu niin olennaiseks. Ihastukset toki myös, mutta oireet jyrää nekin. En mitenkään jaksa olla täällä, kun on vaan minä ja oireet. Me kahdestaan. Haen tosiaan jopa lohtua oireistani välillä, mutta se onkin ainoa vähänki hyvä puoli. Mä en ymmärrä yhtään mitään. Oon ihan ulkona, liian monimutkanen. Taaskaan ei oo tullu syötyä ku oireet pakottaa. Nään taas tulevan katastroofin, vaikka tavallaan tiedän ettei sitä tule. Mutta kun ne tinkaa vastaan, ja en voi luottaa itseeni :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ocd on kyllä aikamoista tuuliviiriä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja