Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Öhhh taidan sittenkin olla demigirl?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="azgeda" data-source="post: 84009" data-attributes="member: 26"><p>toi on ymmärrettävää D:! ja pystyn ymmärtämään ton dysforia homman, koska itellä aivan sama homma täällä. en tiiä onko se dysforiaa vai mitä :S ja toisinaan oon fine mun naisellisen kropan kaa, kun välillä tosiaan haluun vaan piiloutuu - en tiiä onko se sitten vaan tietynlaista epävarmuutta, ahdistusta, tms. ja täysin sama täällä sen kaa, ettei välillä ees haittaa, jos ihmiset aattelee miut naisena, kun välillä se taas...inhottaa? mie ehottomasti pystyn sen hyväksyy ja ymmärtää, jos joku toinen erehtyy heidän sukupuoli-identiteetistä, mutta itteeni pelottaa, että miulle kävis niin, koska...en haluu ihmisten ajattelevan, että oisin vaan hakenu huomiota tai oisin vaan hämmentyny, kun kyllä se on ainakin joskus tuntunu erittäin varmalta jutulta, josta olin tosissani. nyt tällä hetkellä oon vaan hämmentyny, kun en tiiä mitä oon :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="azgeda, post: 84009, member: 26"] toi on ymmärrettävää D:! ja pystyn ymmärtämään ton dysforia homman, koska itellä aivan sama homma täällä. en tiiä onko se dysforiaa vai mitä :S ja toisinaan oon fine mun naisellisen kropan kaa, kun välillä tosiaan haluun vaan piiloutuu - en tiiä onko se sitten vaan tietynlaista epävarmuutta, ahdistusta, tms. ja täysin sama täällä sen kaa, ettei välillä ees haittaa, jos ihmiset aattelee miut naisena, kun välillä se taas...inhottaa? mie ehottomasti pystyn sen hyväksyy ja ymmärtää, jos joku toinen erehtyy heidän sukupuoli-identiteetistä, mutta itteeni pelottaa, että miulle kävis niin, koska...en haluu ihmisten ajattelevan, että oisin vaan hakenu huomiota tai oisin vaan hämmentyny, kun kyllä se on ainakin joskus tuntunu erittäin varmalta jutulta, josta olin tosissani. nyt tällä hetkellä oon vaan hämmentyny, kun en tiiä mitä oon :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Öhhh taidan sittenkin olla demigirl?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja