Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Öhhh taidan sittenkin olla demigirl?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 84303" data-attributes="member: 34"><p>No vaatteet Nyt on vaa vaatteita et sehän ei kerro varsinaisesti sukupuoli-identiteetistä mitään. Mutjoo. Ja joo samaa mietin aika usein et miks aina sitä korostetaan ja sit ite taas oon niin epävarma että tulee aika epämukava olo siitä. Kerrankin kun yks tuttu mies alko selittää jotain että "mitä jos sun ukkos tekis noin" kun puhuttiin yhdestä jutusta, ja ei siis sillä että se tarkottais että ois välttämättä nainen jos olis aviomies, mutta siis kun puhuttiin siit kaikkea ja kuitenkin tuli se tunne että se puhuu must niinku oisin nainen ja sit tuli vähän semmonen epävarma olo. Mut emt must tuntuu et yritän tälläkin hetkellä jotenki väkisin (jos ei muuten) olla cis koska mä en jaksa mitään muutakaan. Kaikki muu on liian monimutkasta. Sillee aattelen et se on vaa sana ja kuitenkin joskus tuntuu siltä että se osuu muhun ja joskus taas jään miettii et mitäh, minä, oonko minä nainen?!?! :D se on vaa todella outoa kun tulee niitä disconnection hetkiä ja tulee sellanen epävarma olo mutta sit muuten on iha cool sen asian kaa. Ja siks mä oonki miettiny et onkohan kuitenkin ihan mahdollista olla cis ja silti saada tämmösiä disconnection juttuja. Niiku ettei yhdistä itteään siihen "nainen" tai "tyttö" sanaan tai siihen sukupuoleen. Mutta mistä muusta sen muka tunnistais sitten että on muunsukupuolinen jos dysforiakaan ei oo välttämätöntä, niin mikä muu siitä muka kertois kuin se ettei "tunne olevansa tyttö". Mut sit taas toisaalta en tiiä että kestääkö ne vaan hetken yleensä et jos se on vaa joku ohimenevä aivovammailuhetki, en mä tiedä, en tajuu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 84303, member: 34"] No vaatteet Nyt on vaa vaatteita et sehän ei kerro varsinaisesti sukupuoli-identiteetistä mitään. Mutjoo. Ja joo samaa mietin aika usein et miks aina sitä korostetaan ja sit ite taas oon niin epävarma että tulee aika epämukava olo siitä. Kerrankin kun yks tuttu mies alko selittää jotain että "mitä jos sun ukkos tekis noin" kun puhuttiin yhdestä jutusta, ja ei siis sillä että se tarkottais että ois välttämättä nainen jos olis aviomies, mutta siis kun puhuttiin siit kaikkea ja kuitenkin tuli se tunne että se puhuu must niinku oisin nainen ja sit tuli vähän semmonen epävarma olo. Mut emt must tuntuu et yritän tälläkin hetkellä jotenki väkisin (jos ei muuten) olla cis koska mä en jaksa mitään muutakaan. Kaikki muu on liian monimutkasta. Sillee aattelen et se on vaa sana ja kuitenkin joskus tuntuu siltä että se osuu muhun ja joskus taas jään miettii et mitäh, minä, oonko minä nainen?!?! :D se on vaa todella outoa kun tulee niitä disconnection hetkiä ja tulee sellanen epävarma olo mutta sit muuten on iha cool sen asian kaa. Ja siks mä oonki miettiny et onkohan kuitenkin ihan mahdollista olla cis ja silti saada tämmösiä disconnection juttuja. Niiku ettei yhdistä itteään siihen "nainen" tai "tyttö" sanaan tai siihen sukupuoleen. Mutta mistä muusta sen muka tunnistais sitten että on muunsukupuolinen jos dysforiakaan ei oo välttämätöntä, niin mikä muu siitä muka kertois kuin se ettei "tunne olevansa tyttö". Mut sit taas toisaalta en tiiä että kestääkö ne vaan hetken yleensä et jos se on vaa joku ohimenevä aivovammailuhetki, en mä tiedä, en tajuu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Öhhh taidan sittenkin olla demigirl?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja