Lukutoukka_05_
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 997
Siihen ööh solisluulle tai mikä se luu onkaan. Siihen astiMillaista tyyliä ajattelit?
Solisluuhan tarkottaisi, että pidemmät hiukset? En ehkä ymmärtänyt kaikkea..Siihen ööh solisluulle tai mikä se luu onkaan. Siihen asti
No se luu mikä on tossa olkapäiden kohdalla. Tai sitten haluisin olkapäille asti. En vielä tiiä. Tossa kuvassa mulla on vähän kiharat niin siksi näyttää lyhyemmiltä kun oikeesti on.Solisluuhan tarkottaisi, että pidemmät hiukset? En ehkä ymmärtänyt kaikkea..
Niin se, mutta halusit lyheämmät hiukset ja tuossa toisessa kuvassa ne ovat jo solisluun kohdilla.No se luu mikä on tossa olkapäiden kohdalla. Tai sitten haluisin olkapäille asti. En vielä tiiä. Tossa kuvassa mulla on vähän kiharat niin siksi näyttää lyhyemmiltä kun oikeesti on.
Niissä on kiharat normaalisti ne on pidemmätNiin se, mutta halusit lyheämmät hiukset ja tuossa toisessa kuvassa ne ovat jo solisluun kohdilla.
Sinusta tulisi hyvä käytettyjen autojen kauppias..Niissä on kiharat normaalisti ne on pidemmät
En tiedä mitä tämä tarkoittaa…Sinusta tulisi hyvä käytettyjen autojen kauppias..
Tuota tapaa selittää asioitasi. "Joo se pelti on nyt vähän kiharalla mutta muuten ei ole ongelmia".En tiedä mitä tämä tarkoittaa…
oon samaa mieltäToi tukkatyyli sopii sulle :3
JaahaTuota tapaa selittää asioitasi. "Joo se pelti on nyt vähän kiharalla mutta muuten ei ole ongelmia".
Kiitoksia!Tulin vaan sanomaan että toi lyhyt tukka on i h a n a