Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 89931" data-attributes="member: 34"><p>Ei haittaa :) ja nyt tuntuu jo aika normaalilta kun sain nukuttua vähän! Voi olla et se oli osin väsymystä. Mut siis mä en oikeen tiedä mut luulen et siin oli kyse ainakin siitä, että se ehotti et tehtäis mulle jotain sellast viikko-ohjelmaa, ei mitään tiukkaa tietenkään mut semmost suuntaa-antavaa, et pääsis esim suihkuun useammin. Mutta (tän sanoin sillekin) mulle tulee tollasesta heti kauhee ahdistus ja muutenki monet noiden keinoista aiheuttaa mulle ahistusta. Tuntuu että en oo ihan samalla aaltopituudella noiden juttujen kanssa, ehkä mulla on vaan ne omat keinoni mitkä mua auttaa ja viikko-ohjelmat pelkästään ahdistaa. Ja sitten muutenki ärsytti se puhe siitä että pitäs jotenki päästä eteenpäin tässä tilanteessa kun ei mulla itellä ainakaan oo mitään ongelmaa asian kanssa, että pitäs päästä liikkuu julkisilla ja muuta. Vaikka ei sekään mitenkään painosta siihen mutta ehkä se mulle tuntuu silti vähän semmoselt. En jotenkin ehkä ymmärrä noiden ajatusmaailmaa ja mä ite ajattelen asiat aivan eri tavalla eikä mua kiinnosta silleen tehdä tavoitteita tai mitään, must se on ihan turhaa. Nuo vaak hihhuloi omiansa ja se ei sovi mun luonteeseen taas ollenkaan, vaikka en kiistä että siitä ei jollekin ois apua mutta mä oon jotenki ihan erilainen ihminen ja noilla on vaan noi omat keinonsa ja hihhulointinsa :D en mä oikein osaa selittää tämän paremmin. Ärsyttää vaan kun ei mua jotenkin kiinnosta kun haluaisin ite keskittyy tähän hetkeen enkä tulevaisuuteen. Mua ärsyttää tommonen ja mul on paljon parempi olla sillon ku keskityn pelkästään tähän päivään enkä mihinkään että "nonii sit voitas harjoitella bussissa oloa ja sit voitas vähän harjoitella sitä ja tätä"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 89931, member: 34"] Ei haittaa :) ja nyt tuntuu jo aika normaalilta kun sain nukuttua vähän! Voi olla et se oli osin väsymystä. Mut siis mä en oikeen tiedä mut luulen et siin oli kyse ainakin siitä, että se ehotti et tehtäis mulle jotain sellast viikko-ohjelmaa, ei mitään tiukkaa tietenkään mut semmost suuntaa-antavaa, et pääsis esim suihkuun useammin. Mutta (tän sanoin sillekin) mulle tulee tollasesta heti kauhee ahdistus ja muutenki monet noiden keinoista aiheuttaa mulle ahistusta. Tuntuu että en oo ihan samalla aaltopituudella noiden juttujen kanssa, ehkä mulla on vaan ne omat keinoni mitkä mua auttaa ja viikko-ohjelmat pelkästään ahdistaa. Ja sitten muutenki ärsytti se puhe siitä että pitäs jotenki päästä eteenpäin tässä tilanteessa kun ei mulla itellä ainakaan oo mitään ongelmaa asian kanssa, että pitäs päästä liikkuu julkisilla ja muuta. Vaikka ei sekään mitenkään painosta siihen mutta ehkä se mulle tuntuu silti vähän semmoselt. En jotenkin ehkä ymmärrä noiden ajatusmaailmaa ja mä ite ajattelen asiat aivan eri tavalla eikä mua kiinnosta silleen tehdä tavoitteita tai mitään, must se on ihan turhaa. Nuo vaak hihhuloi omiansa ja se ei sovi mun luonteeseen taas ollenkaan, vaikka en kiistä että siitä ei jollekin ois apua mutta mä oon jotenki ihan erilainen ihminen ja noilla on vaan noi omat keinonsa ja hihhulointinsa :D en mä oikein osaa selittää tämän paremmin. Ärsyttää vaan kun ei mua jotenkin kiinnosta kun haluaisin ite keskittyy tähän hetkeen enkä tulevaisuuteen. Mua ärsyttää tommonen ja mul on paljon parempi olla sillon ku keskityn pelkästään tähän päivään enkä mihinkään että "nonii sit voitas harjoitella bussissa oloa ja sit voitas vähän harjoitella sitä ja tätä" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja