Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90159" data-attributes="member: 34"><p>Joo D: kiva et joku ymmärtää:) mä en sillee kai oo sanonu sitä tai en oo ainakaan osannu selittää varmaan sitä kunnolla. Hmm. Voinhan tietysti yrittää...</p><p></p><p>Juu mä en kans ymmärrä yhtään ja sitten oon kans niiku just kaikkia mahdollisia sosiaalisia normeja pohtinu viime aikoina, esim sitä et "miks ihmiset aina muuttaa yhteen ja menee naimisiin" ja "miks ihmiset on niin feikkejä kun ne puhuu tutuille" tai kaikkee tämmöstä. Em oikeesti tajuu yhtään muita ihmisiä. Tuntuu vähän autistiselta kun en tajua yhtään ihmisiä ja oon laskeutunut joltain eri planeetalta mutta tuskin mulla sitä autismia on tai mistä minä tiedän. Mut joo, ihmiset on täys mysteeri mulle, en vaa tajuu enkä jaksa osallistua niiden typeriin hölmöilyihin. Mä kylläkin stimmaan (jos mul on ahdistuskohtaus niin rupeen monesti keinuttaa itteeni vähän, se rauhottaa, en vaan tienny sen olevan mitään stimmaamista tms) mutta sitten taas tuntuu että tunnistan esim sarkasmin ihan helposti joten tuskin mulla ainakaan mitään autismin ns. vaikeinta muotoa on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90159, member: 34"] Joo D: kiva et joku ymmärtää:) mä en sillee kai oo sanonu sitä tai en oo ainakaan osannu selittää varmaan sitä kunnolla. Hmm. Voinhan tietysti yrittää... Juu mä en kans ymmärrä yhtään ja sitten oon kans niiku just kaikkia mahdollisia sosiaalisia normeja pohtinu viime aikoina, esim sitä et "miks ihmiset aina muuttaa yhteen ja menee naimisiin" ja "miks ihmiset on niin feikkejä kun ne puhuu tutuille" tai kaikkee tämmöstä. Em oikeesti tajuu yhtään muita ihmisiä. Tuntuu vähän autistiselta kun en tajua yhtään ihmisiä ja oon laskeutunut joltain eri planeetalta mutta tuskin mulla sitä autismia on tai mistä minä tiedän. Mut joo, ihmiset on täys mysteeri mulle, en vaa tajuu enkä jaksa osallistua niiden typeriin hölmöilyihin. Mä kylläkin stimmaan (jos mul on ahdistuskohtaus niin rupeen monesti keinuttaa itteeni vähän, se rauhottaa, en vaan tienny sen olevan mitään stimmaamista tms) mutta sitten taas tuntuu että tunnistan esim sarkasmin ihan helposti joten tuskin mulla ainakaan mitään autismin ns. vaikeinta muotoa on. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja