Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90164" data-attributes="member: 34"><p>Huh.... Siitä autismista:</p><p><em>- Sekä autistiset että anorektiset ihmiset ovat usein jäykkiä, keskittyvät yksityiskohtiin ja ahdistuvat muutoksista.</em></p><p></p><p>BRUH. Mä keskityn yksityiskohtiin, oon jäykkä (tai mitä sillä ny tarkoitetaan mut oletan just että ei sopeudu ja juuttuu tavallaan kaikkeen?) Ja ahdistun muutoksista. Sillon ku muutettiin meidän entisestä kodista tänne nii olin ainut joka otti sen todella raskaasti tai ainakin mä näytin sen eri tavalla ku kukaan muu. Sillon ku meinattiin muuttaa täältä jonneki Espooseen ni sain hirveen ahistuskohtauksen ja itkin melkein koko päivän. Hmm. Sillon ku vaihdoin peruskoulusta lukioon (ja se lukio oli viel eri paikkakunnalla kun peruskoulu oli ollut) niin must tuntu ihan oudolta about koko lukion ajan ja se tuntuu vieläkin epätodelliselta ajalta kun mietin sitä. Kaikki muuttu niin nopeesti ja se oli niin outoo. Kaikki tuntu ihan erilaiselta yhtäkkiä kun ysiluokalla ja olin ihan sekasin.</p><p></p><p><em>- Pakko-oireinen käytös, jäykkyys ja muutoksen pelko ovat tavanomaisia oireita sekä autismikirjon ihmisillä että pakko-oireisesta häiriöstä kärsivillä ihmisillä, mikä osaltaan viittaisi siihen, että autismikirjon naisia alidiagnosoidaan myös tässä ryhmässä.</em></p><p></p><p>NIIN SIIs, ocd, autismi vai molemmat vai häh? Who knows.</p><p></p><p>No jaa, pistää miettimään mutta toisaalta ihan sama</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90164, member: 34"] Huh.... Siitä autismista: [I]- Sekä autistiset että anorektiset ihmiset ovat usein jäykkiä, keskittyvät yksityiskohtiin ja ahdistuvat muutoksista.[/I] BRUH. Mä keskityn yksityiskohtiin, oon jäykkä (tai mitä sillä ny tarkoitetaan mut oletan just että ei sopeudu ja juuttuu tavallaan kaikkeen?) Ja ahdistun muutoksista. Sillon ku muutettiin meidän entisestä kodista tänne nii olin ainut joka otti sen todella raskaasti tai ainakin mä näytin sen eri tavalla ku kukaan muu. Sillon ku meinattiin muuttaa täältä jonneki Espooseen ni sain hirveen ahistuskohtauksen ja itkin melkein koko päivän. Hmm. Sillon ku vaihdoin peruskoulusta lukioon (ja se lukio oli viel eri paikkakunnalla kun peruskoulu oli ollut) niin must tuntu ihan oudolta about koko lukion ajan ja se tuntuu vieläkin epätodelliselta ajalta kun mietin sitä. Kaikki muuttu niin nopeesti ja se oli niin outoo. Kaikki tuntu ihan erilaiselta yhtäkkiä kun ysiluokalla ja olin ihan sekasin. [I]- Pakko-oireinen käytös, jäykkyys ja muutoksen pelko ovat tavanomaisia oireita sekä autismikirjon ihmisillä että pakko-oireisesta häiriöstä kärsivillä ihmisillä, mikä osaltaan viittaisi siihen, että autismikirjon naisia alidiagnosoidaan myös tässä ryhmässä.[/I] NIIN SIIs, ocd, autismi vai molemmat vai häh? Who knows. No jaa, pistää miettimään mutta toisaalta ihan sama [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja