Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 90165" data-attributes="member: 34"><p>Lisäksi oon todella omissa maailmoissa aina niin kun varmaan näistä spämmeistäkin huomaa, kirjottelen itsekseni kaikkee ja tällee mutta kavereilleni en avaudu tällä tavalla paitsi joskus harvoin. Muistan kuinka ihan pienenä mua vitutti muut lapset ja ne leikki aina jotenkin väärällä tavalla verrattuna muhun. Sama vitutus on kyllä edelleen läsnä, mua aina vaan vituttaa mun kaverit eikä ne ikinä tajua mistään mitään, kukaan ei tajua asioita kuten mä ja sitä rataa. Eikä kyse oo narsismista kai, en mä sinänsä ajattele että oisin jotenki ylivertaisen paras ihminen (pikemminkin mulla on huonohko itsetunto???) mutta muut ei vaan tajua mua enkä mä niitä niin se alkaa vituttamaan helposti. Tuntui joskus aikoinaan siltä että parempi leikkiä vaan yksikseen niin ei oo ongelmia. Vaikka sinänsä tykkäsin kavereistani ihmisinä mutta kun ei ne vaan tajunnut mistään mitään ja mä aina halusin leikkiä omalla tavallani ja sit muut tuli siihen sekoilemaan joten mun fiilis oli että mitä vittua. Joskus omissa synttärijuhlissani ehkä about 5-vuotiaana muistan kuinka ahistuin ja suutuin tosi paljon jostain leikistä jonkun kaverini kanssa ja sillon jo tuntu että oon aikas erilainen kuin muut</p><p></p><p>Näitä esimerkkejä ois varmaan aika paljon mut..... Juuh. Tuntuu että voisin jo diagnosoida itelleni autismin ja ainiin epäilihän yks mun kaverikin sitä kerran mulla. Sit sanoin äitille ja se oli ihan sitä mieltä ettei mulla mitään autismia ole</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 90165, member: 34"] Lisäksi oon todella omissa maailmoissa aina niin kun varmaan näistä spämmeistäkin huomaa, kirjottelen itsekseni kaikkee ja tällee mutta kavereilleni en avaudu tällä tavalla paitsi joskus harvoin. Muistan kuinka ihan pienenä mua vitutti muut lapset ja ne leikki aina jotenkin väärällä tavalla verrattuna muhun. Sama vitutus on kyllä edelleen läsnä, mua aina vaan vituttaa mun kaverit eikä ne ikinä tajua mistään mitään, kukaan ei tajua asioita kuten mä ja sitä rataa. Eikä kyse oo narsismista kai, en mä sinänsä ajattele että oisin jotenki ylivertaisen paras ihminen (pikemminkin mulla on huonohko itsetunto???) mutta muut ei vaan tajua mua enkä mä niitä niin se alkaa vituttamaan helposti. Tuntui joskus aikoinaan siltä että parempi leikkiä vaan yksikseen niin ei oo ongelmia. Vaikka sinänsä tykkäsin kavereistani ihmisinä mutta kun ei ne vaan tajunnut mistään mitään ja mä aina halusin leikkiä omalla tavallani ja sit muut tuli siihen sekoilemaan joten mun fiilis oli että mitä vittua. Joskus omissa synttärijuhlissani ehkä about 5-vuotiaana muistan kuinka ahistuin ja suutuin tosi paljon jostain leikistä jonkun kaverini kanssa ja sillon jo tuntu että oon aikas erilainen kuin muut Näitä esimerkkejä ois varmaan aika paljon mut..... Juuh. Tuntuu että voisin jo diagnosoida itelleni autismin ja ainiin epäilihän yks mun kaverikin sitä kerran mulla. Sit sanoin äitille ja se oli ihan sitä mieltä ettei mulla mitään autismia ole [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja