Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="persikkapyllykkä" data-source="post: 90211" data-attributes="member: 289"><p>JOO JEP tää ku sosiaaliset normit hämmentää! D: mä olin basically muuttamassa yhteen mu hanin kanssa tai olin sitä mieltä, et joojoo muutetaan muutetaan sit ku pääsen opiskelee. mut sit mä mietinki, että hetkinen - haluanko <em>minä</em> tätä? ja totesin, et en muuten haluakaan D: muutan yksin ja sitte mul ja hanil on ikuisuus aikaa muuttaa yhtee joskus sit ku sen aika on. varmaa joistaki ihmisist on outoa, niinku toki yleens onki ku joku tekee jotai slightly ns. tavallisesta poikkeavaa. mul o kans samaa et jotenki en ymmärrä ihmisiä mut jotenki niinku joo, ja kyl mul vissii on kans jotai pieniä autistisia piirteitä - mainly oon adhd/add varmaankin kyl. lol minä ku oon täällä sillee vertaistukena D: kivaa löytää ihmisiä, jotka on samanlaisia ni ei oo niin hemmetin outolintu olo</p><p></p><p>se on kieltämättä mielenkiintosta ja osittai helpottavaa, ku löytää syitä omalle käytökselleen ja toiminnlleen. ja kylhän autismi ynnä muut neuroepätyypillisyydet esiintyy ihmisis vähän eri tavalla, vaik toki useimmat oireet on samoja. esim. mä en täytä IIIIIHAN kokonaan adhd/add -oireita, mut kyl silti uskon aika lail et mul varmaan on jompi kumpi D: self diagnosis is a real thing ainaki minusta - tai no, ainaki voi kutsua itseään neuroepätyypilliseks. varsinki, ku kaikkiin testeihin ynnä muihin on tarpeeks hankalaa päästä - <em>huokaus</em> D: </p><p></p><p>mutta niin pointtini oli: voihan se hyvinkin olla, et sulla on autismia tms., ku kuitenki aika hyvin samaistut noihi kuvauksiin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="persikkapyllykkä, post: 90211, member: 289"] JOO JEP tää ku sosiaaliset normit hämmentää! D: mä olin basically muuttamassa yhteen mu hanin kanssa tai olin sitä mieltä, et joojoo muutetaan muutetaan sit ku pääsen opiskelee. mut sit mä mietinki, että hetkinen - haluanko [I]minä[/I] tätä? ja totesin, et en muuten haluakaan D: muutan yksin ja sitte mul ja hanil on ikuisuus aikaa muuttaa yhtee joskus sit ku sen aika on. varmaa joistaki ihmisist on outoa, niinku toki yleens onki ku joku tekee jotai slightly ns. tavallisesta poikkeavaa. mul o kans samaa et jotenki en ymmärrä ihmisiä mut jotenki niinku joo, ja kyl mul vissii on kans jotai pieniä autistisia piirteitä - mainly oon adhd/add varmaankin kyl. lol minä ku oon täällä sillee vertaistukena D: kivaa löytää ihmisiä, jotka on samanlaisia ni ei oo niin hemmetin outolintu olo se on kieltämättä mielenkiintosta ja osittai helpottavaa, ku löytää syitä omalle käytökselleen ja toiminnlleen. ja kylhän autismi ynnä muut neuroepätyypillisyydet esiintyy ihmisis vähän eri tavalla, vaik toki useimmat oireet on samoja. esim. mä en täytä IIIIIHAN kokonaan adhd/add -oireita, mut kyl silti uskon aika lail et mul varmaan on jompi kumpi D: self diagnosis is a real thing ainaki minusta - tai no, ainaki voi kutsua itseään neuroepätyypilliseks. varsinki, ku kaikkiin testeihin ynnä muihin on tarpeeks hankalaa päästä - [I]huokaus[/I] D: mutta niin pointtini oli: voihan se hyvinkin olla, et sulla on autismia tms., ku kuitenki aika hyvin samaistut noihi kuvauksiin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oikeest VITTU ANTAKAA MUN OLLA
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja