Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vituttaa jatkuvasti tää rokottamattomien soimaaminen niin saatanasti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79362" data-attributes="member: 34"><p>hmm okei okei en silti ymmärrä pointtia mut mite vaa. ja okei. joo sitä mäkin toivon etten joudu joten toivottavasti toi ei ollu vittuiluu mut vaik oliski ni ei kiinnosta. ja niin onki mun kokemuksen mukaan verikoe jopa rokotusta pahempi. oon ollu muutamia kertoja verikokeissa ja en selvinny mitenkää kovin hyvin kosk mult meinas lähtee taju. ensimmäinen kerta vuonna 2016 oli ihan ok mut joka kerta sen jälkee oon oikeestaa meinannu pyörtyy. myös jos muistan oikein niin ekalla kerralla ei myöskään sattunu yhtä paljon kuin sen jälkeen. mult on ainakk pari kertaa otettu semmosel pienel neulal jolloin ei oo sattunu niin paljon ja taisinpa ainaki kerran käyttää sitä emlaakin. puudutusta siis. mut siis mulla aiheuttaa pelkkä sen ajattelu pyörrytystä niin se on kyl vaikee olla siinä ja oikeestaa joka kerta oon tainnu alkaa hyperventiloimaa ja itkee. ja siis esim hpv rokotteistaki selvisin yläasteella vaikka taisin siinäkin panikoida ja itkeä. mutta joo se pelko on aika paha. mutta jos jollai on jotai valittamista nii iha mite vaa, kuten sanoin nii kannattaa koittaa elämistä piikkikammon kaa + muutenki näiden muiden asioiden kanssa jolloin rokotuksen ottaminenkaan ei oo mikään järkevä vaihtoehto välttämättä. et sun ei myöskää kannata sanoo mitään kun et tästä asiasta tiedä, ja sama kaikille muille joilla on jotain arvosteltavaa. </p><p></p><p>itse asiassa pelkään nykyään muutenki hoitajia ja lääkäreitä yms joten en uskalla edes mennä valittamaan rintakivusta (todennäköisesti lihasjumi tai ahistus sen takana kylläkin) koska uskon ett saatan saada paniikkikohtauksen, enkä halua enää ees puhua kenenkään ammattilaisen kanssa oikein koska moni on ollu niin perseest. toki jossain vaiheessa joudun lääkäris silti käymää, olishan nää rintakivutki hyvä selvittää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79362, member: 34"] hmm okei okei en silti ymmärrä pointtia mut mite vaa. ja okei. joo sitä mäkin toivon etten joudu joten toivottavasti toi ei ollu vittuiluu mut vaik oliski ni ei kiinnosta. ja niin onki mun kokemuksen mukaan verikoe jopa rokotusta pahempi. oon ollu muutamia kertoja verikokeissa ja en selvinny mitenkää kovin hyvin kosk mult meinas lähtee taju. ensimmäinen kerta vuonna 2016 oli ihan ok mut joka kerta sen jälkee oon oikeestaa meinannu pyörtyy. myös jos muistan oikein niin ekalla kerralla ei myöskään sattunu yhtä paljon kuin sen jälkeen. mult on ainakk pari kertaa otettu semmosel pienel neulal jolloin ei oo sattunu niin paljon ja taisinpa ainaki kerran käyttää sitä emlaakin. puudutusta siis. mut siis mulla aiheuttaa pelkkä sen ajattelu pyörrytystä niin se on kyl vaikee olla siinä ja oikeestaa joka kerta oon tainnu alkaa hyperventiloimaa ja itkee. ja siis esim hpv rokotteistaki selvisin yläasteella vaikka taisin siinäkin panikoida ja itkeä. mutta joo se pelko on aika paha. mutta jos jollai on jotai valittamista nii iha mite vaa, kuten sanoin nii kannattaa koittaa elämistä piikkikammon kaa + muutenki näiden muiden asioiden kanssa jolloin rokotuksen ottaminenkaan ei oo mikään järkevä vaihtoehto välttämättä. et sun ei myöskää kannata sanoo mitään kun et tästä asiasta tiedä, ja sama kaikille muille joilla on jotain arvosteltavaa. itse asiassa pelkään nykyään muutenki hoitajia ja lääkäreitä yms joten en uskalla edes mennä valittamaan rintakivusta (todennäköisesti lihasjumi tai ahistus sen takana kylläkin) koska uskon ett saatan saada paniikkikohtauksen, enkä halua enää ees puhua kenenkään ammattilaisen kanssa oikein koska moni on ollu niin perseest. toki jossain vaiheessa joudun lääkäris silti käymää, olishan nää rintakivutki hyvä selvittää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vituttaa jatkuvasti tää rokottamattomien soimaaminen niin saatanasti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja