Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vituttaa jatkuvasti tää rokottamattomien soimaaminen niin saatanasti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 79976" data-attributes="member: 34"><p>Alan vaan enemmän ja enemmän luovuttaa tän suhteen että yritän esittää normaalia ihmistä. Se ei kyllä sovi mulle :D en pysty koskaan olee oma itteni jos esitän ymmärtäväni muita ihmisiä. Siis on niin monia ihmisiä tai siis lähes kaikki normaalit ihmiset on vaa sellasii mitä en tajua ollenkaan. En myöskään ymmärrä tätä oman paremmuuden hehkutusta. Tietysti tää vierauden tunne ei rajoitu pelkästään tähän mutta koko tää koronajuttu kieltämättä kans vahvistaa sitä "erilaisuutta". Hmm. Elämä on aika jännää. Mutta eihän kaikkia tosiaan tarvitsekaan ymmärtää :D yleensä tuun kyllä ainaki irl ihmisten kanssa ihan hyvin toimeen (varmaan siks että oon niin kiltti ja joustava) mutta netissä varmaan en. Ehkäpä netissä sitten uskallan sanoa vastaan enemmän enkä tuu oikeen kenenkään kanssa toimeen. Kumpi sitten on se oikee minä, en tiiä. Toisaalta oon kyllä kieltämättä vitun kyllästynyt olemaan aina kohteliaskin. Tai sit tää johtuu vaan siitä että netissä aina väitellää jostai ja sit jollai menee väittelyissä aina hermot jos ei mulla niin sitten jollain muulla. Muutenkin politiikka ja tämmöset on kyllä sellasia asioita mitä ei netissä kannattais keskustella. Menee pelkästään hermot.</p><p></p><p>Mutta mun tarkotus oli vaa avautua siitä kuinka paskalt tuntuu jatkuvasti kuulla sitä että sä oot ihan perseest sä oot ihan vitun paska ihminen ja sä oot suurin piirtein kaikista paskin ihminen mitä voi olla. Kai sitä ny vittu saa edes puhua siitä kuinka ei jaksa sitä että aina puhutaan paskaa yms. Ja en varmaan näitä ongelmia ite oo valinnu ja sit yhtäkkiä joku korona onki sellane asia minkä takia pystyn ylittämään kaikki mun kynnykset ja voittamaan ongelmat ja ottamaan rokotteen ihan vaan koska korona, vaikka se ei todellakaan näköjään mene niin että pystyn ongelmista huolimatta rokotteen ottamaan. Niin mitä mä oon nyt tässä oikeastaan taas väärin tehny. Joidenkin mielestä tietysti olosuhteista huolimatta rokottamattomuus on aina väärin mutta en nyt jaksa niistä ihmisistä välittää. Mut se pointti että on ihan pakko tulla vittuilemaan TURHAAN vaan semmoseen kesuun missä avaudun siit et mul on paha olo tästä haukkumisest. Mitä muuta se on ku vittuilua että sanotaan et oon jotenki "onnekas" joo siis ehkä siinä mielessä että mulla ei tietääkseni taida olla mitään sellast perussairautta tms. Mutta silti en sanois et oon onnekas ku omaan niin paljon pelkoa ja ahistusta muun muassa just lääkärikäyntei kohtaa nii sanoisin et siin vaiheessa on lähinnä pelkkää vittuilua tulla selittää että oot kyllä onnekas kun oot voinu valita. Ei mulla muuta. Mutta idiootit on idiootteja ja sitä rataa. Alkaa kyllä oikeasti vituttamaan pikkuhiljaa tämäkin foorumi, vaikka tämä ei ole ihan samaa tasoa ehkä kuin Demi mutta silti täälläkään ei oikein voi puhua ilman että joku tulee kuitenkin jotain turhaa vittuilemaan koska en todellakaan ymmärrä että mitä mä nyt taas tein väärin. Ja jos se ei ollu vittuilua niin sit tulkitsin varmaan väärin mutta siltä se nyt vaan vaikutti aika vahvasti ja sitä rataa. Eipä mulla muuta, tämäkin keskustelu meni taas helvetin hyvin. En taida puhua täällä enää yhtään mitään..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 79976, member: 34"] Alan vaan enemmän ja enemmän luovuttaa tän suhteen että yritän esittää normaalia ihmistä. Se ei kyllä sovi mulle :D en pysty koskaan olee oma itteni jos esitän ymmärtäväni muita ihmisiä. Siis on niin monia ihmisiä tai siis lähes kaikki normaalit ihmiset on vaa sellasii mitä en tajua ollenkaan. En myöskään ymmärrä tätä oman paremmuuden hehkutusta. Tietysti tää vierauden tunne ei rajoitu pelkästään tähän mutta koko tää koronajuttu kieltämättä kans vahvistaa sitä "erilaisuutta". Hmm. Elämä on aika jännää. Mutta eihän kaikkia tosiaan tarvitsekaan ymmärtää :D yleensä tuun kyllä ainaki irl ihmisten kanssa ihan hyvin toimeen (varmaan siks että oon niin kiltti ja joustava) mutta netissä varmaan en. Ehkäpä netissä sitten uskallan sanoa vastaan enemmän enkä tuu oikeen kenenkään kanssa toimeen. Kumpi sitten on se oikee minä, en tiiä. Toisaalta oon kyllä kieltämättä vitun kyllästynyt olemaan aina kohteliaskin. Tai sit tää johtuu vaan siitä että netissä aina väitellää jostai ja sit jollai menee väittelyissä aina hermot jos ei mulla niin sitten jollain muulla. Muutenkin politiikka ja tämmöset on kyllä sellasia asioita mitä ei netissä kannattais keskustella. Menee pelkästään hermot. Mutta mun tarkotus oli vaa avautua siitä kuinka paskalt tuntuu jatkuvasti kuulla sitä että sä oot ihan perseest sä oot ihan vitun paska ihminen ja sä oot suurin piirtein kaikista paskin ihminen mitä voi olla. Kai sitä ny vittu saa edes puhua siitä kuinka ei jaksa sitä että aina puhutaan paskaa yms. Ja en varmaan näitä ongelmia ite oo valinnu ja sit yhtäkkiä joku korona onki sellane asia minkä takia pystyn ylittämään kaikki mun kynnykset ja voittamaan ongelmat ja ottamaan rokotteen ihan vaan koska korona, vaikka se ei todellakaan näköjään mene niin että pystyn ongelmista huolimatta rokotteen ottamaan. Niin mitä mä oon nyt tässä oikeastaan taas väärin tehny. Joidenkin mielestä tietysti olosuhteista huolimatta rokottamattomuus on aina väärin mutta en nyt jaksa niistä ihmisistä välittää. Mut se pointti että on ihan pakko tulla vittuilemaan TURHAAN vaan semmoseen kesuun missä avaudun siit et mul on paha olo tästä haukkumisest. Mitä muuta se on ku vittuilua että sanotaan et oon jotenki "onnekas" joo siis ehkä siinä mielessä että mulla ei tietääkseni taida olla mitään sellast perussairautta tms. Mutta silti en sanois et oon onnekas ku omaan niin paljon pelkoa ja ahistusta muun muassa just lääkärikäyntei kohtaa nii sanoisin et siin vaiheessa on lähinnä pelkkää vittuilua tulla selittää että oot kyllä onnekas kun oot voinu valita. Ei mulla muuta. Mutta idiootit on idiootteja ja sitä rataa. Alkaa kyllä oikeasti vituttamaan pikkuhiljaa tämäkin foorumi, vaikka tämä ei ole ihan samaa tasoa ehkä kuin Demi mutta silti täälläkään ei oikein voi puhua ilman että joku tulee kuitenkin jotain turhaa vittuilemaan koska en todellakaan ymmärrä että mitä mä nyt taas tein väärin. Ja jos se ei ollu vittuilua niin sit tulkitsin varmaan väärin mutta siltä se nyt vaan vaikutti aika vahvasti ja sitä rataa. Eipä mulla muuta, tämäkin keskustelu meni taas helvetin hyvin. En taida puhua täällä enää yhtään mitään.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Oikeest vituttaa jatkuvasti tää rokottamattomien soimaaminen niin saatanasti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja