Syvälliset Oikeesti mun ei tarvi ees kattoo kauhuelokuvia ku mun omat unet hirveempiä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Niinku nytki mun uni oli pelekkää teurastusta

Siis se vaihteli sillee et ihan niinku meijän maailma ois ollu osana vaa jotaki simulaattoripeliä jossa piti tappaa toisesa ja viimene joka jäi henkii oli voittaja
(Ja se uni toki oli välillä eri et mää näin kyllä muitakin unia ja sit se peliki vaihtu jossaki vaiheessa)
Ja siis siinä minä ja mun kaveri yritettiin päästä kouluun ja sit siinä yks meijän luokkalainen sivalsi sitä mun kaveria semmosella miekalla (ja siis kaikki oli niinku melekee aivopestyjä et vaa tappo toisiaa semmone zombie-ilime naamalla, ku edellisessä pelissä kaikki oli ollu zombeja) ja sit se mun kaveri katto mua hetke sillee hämmentyneenä ja sit tönäsi vaa sen oman jalakasa poisa. Ja sit mää yritin käskee sitä liikkuu nopeemmin mut sen takaa tuli yks sen omista parhaista kavereista joka taas katkasi sen pään irti

Mää kyllä pääsin hengissä sinne kouluun mutta niinku joo siinä tapahtu muutaki hirveetä mutta siis
Kiva nähä tämmösiä unia :)))

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Niinku nytki mun uni oli pelekkää teurastusta

Siis se vaihteli sillee et ihan niinku meijän maailma ois ollu osana vaa jotaki simulaattoripeliä jossa piti tappaa toisesa ja viimene joka jäi henkii oli voittaja
(Ja se uni toki oli välillä eri et mää näin kyllä muitakin unia ja sit se peliki vaihtu jossaki vaiheessa)
Ja siis siinä minä ja mun kaveri yritettiin päästä kouluun ja sit siinä yks meijän luokkalainen sivalsi sitä mun kaveria semmosella miekalla (ja siis kaikki oli niinku melekee aivopestyjä et vaa tappo toisiaa semmone zombie-ilime naamalla, ku edellisessä pelissä kaikki oli ollu zombeja) ja sit se mun kaveri katto mua hetke sillee hämmentyneenä ja sit tönäsi vaa sen oman jalakasa poisa. Ja sit mää yritin käskee sitä liikkuu nopeemmin mut sen takaa tuli yks sen omista parhaista kavereista joka taas katkasi sen pään irti

Mää kyllä pääsin hengissä sinne kouluun mutta niinku joo siinä tapahtu muutaki hirveetä mutta siis
Kiva nähä tämmösiä unia :)))
Vihaan huonoja unia. Joskus olen nähnyt seksuaalisia unia sellaisista ihmisistä, joista em varmaankaan tahdo ikinä nähdä mitään seksuaalista (perhe, suku, kaveri yms.) siis YÖK!

Alkaa oksettaa ja sit on ihan helvetin outo olo olla sellasen ihmisen seurassa jonkin aikaa josta on nähny seksualisoivaa unta.

Enkä mä vaan voi kertoo heille et sori jos oon tänään outo, näin viime yönä unta missä me oltiin alasti, suudeltiin jne. 🤢🤮

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Vihaan huonoja unia. Joskus olen nähnyt seksuaalisia unia sellaisista ihmisistä, joista em varmaankaan tahdo ikinä nähdä mitään seksuaalista (perhe, suku, kaveri yms.) siis YÖK!

Alkaa oksettaa ja sit on ihan helvetin outo olo olla sellasen ihmisen seurassa jonkin aikaa josta on nähny seksualisoivaa unta.

Enkä mä vaan voi kertoo heille et sori jos oon tänään outo, näin viime yönä unta missä me oltiin alasti, suudeltiin jne. 🤢🤮
Siis joo, itekki nähäny seksiunia ihimisten kanssa joita esim. vihaan koko sydämestäni tai sit oon nähäny unta raiskauksista.

Pahin juttu tässä on se et ku tiedän et ne on pelottavia unia, mut en ite aattele niitä pelottavina ku oon varmaan nii pahasti jo traumatisoitunu että en pelekää muuta ku sillo jos herään kesken kaiken syke korkealla yms :)))) (meinaan ku liikkumatta ollessa tiheästä sykkeestä tullee olo et kaikki ei oo kunnossa)

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Painajaiset on ihan hirveitä, kun aivot tekee niistä oman henkilökohtaisen helvetin käyttämällä kaikkia erilaisia asioita joita pelkäät D:
Jep, kaikista paskintahan on se ku mää en ite ees oikee tiiä mitä pelekään nii mun unissa voi käytännössä tulla mitä tahansa vastaan :)) Ahistavista unista sellaisii säikähtämällä heräämisiin (tai sit käyki semmone jekku et säikähän siinä unessa kymmeneen kertaan ihan ruton pahasti enkä siltikää herää)

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Mää inhoan kauhua ku saan vaan ahistuskohtauksia D: Mikä on kyllä hieman outoo sit ku pystyn kummiski kattoo raakoja toimintaleffoja eikä niistä tuu mittää,,
Mulla on jotenkin tapana saada terapeuttinen kokemus kaikista toiminta-ja kauhuleffoista kun jollain tapaa sisäistän sen, että muillakin ihmisillä on vaikeaa elämässä, en ole ainoa ja sitten pystyn jotenkin käsittelemään omaa elämäntapahtumia niiden leffojen kautta.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Minullakin unet ovat välillä jotain kunnon psykologisia kauhuelokuvia. Sitten herään ja ärsyynnyn, kun elokuva jäi kesken.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,563
Minullakin unet ovat välillä jotain kunnon psykologisia kauhuelokuvia. Sitten herään ja ärsyynnyn, kun elokuva jäi kesken.
Mulla ne on yleensä semmosia ihan mielenkiintosia, mukavia elokuvia, mut sit tosi usein tullee tommosia kauhutrillereitä :D

Ylös Pohja