Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ois ollu muuten hyvä koulupäivä mutta rutto ku se yks kusipää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 4448" data-attributes="member: 16"><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">On tuossa TaiTai-liikunnan ryhmässä keskiviikkoisin</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Rutto soikoon nyt oikeesti!!!</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Siis pelattiin koripalloa, mun lisäksi joukkueessa oli A, E, J (poikia) ja S (tyttö) ja me pelattiin kahta muuta joukkuetta vastaan vuorotellen. Siinä toisessa oli se kusipää, josta nyt valitan.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Mää en vaan haluu pelata sen kaa, tää on ihan vammasta ku se solvaa vaan kaikkia ja on väkivaltainen! Siis se on ihan alaluokilta asti ollu sellanen, jos nyt suoraan sanotaan niin ongelmaoppilas/lapsi.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Mua se löi vrm VIISI kertaa ja potkaisi kerran ja kylkeenkin se joko löi nyrkillä tai tökkäsi kyynärpäällä ja siihen sattuu edelleen. Lisäksi se pariin kertaan haukku mua.</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Ja muitakin se töni ja haukku!</span></span></p><p><span style="font-family: 'georgia'"><span style="color: rgb(85, 57, 130)">Ja ope ei teheny mittää...</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 4448, member: 16"] [FONT=georgia][COLOR=rgb(85, 57, 130)]On tuossa TaiTai-liikunnan ryhmässä keskiviikkoisin Rutto soikoon nyt oikeesti!!! Siis pelattiin koripalloa, mun lisäksi joukkueessa oli A, E, J (poikia) ja S (tyttö) ja me pelattiin kahta muuta joukkuetta vastaan vuorotellen. Siinä toisessa oli se kusipää, josta nyt valitan. Mää en vaan haluu pelata sen kaa, tää on ihan vammasta ku se solvaa vaan kaikkia ja on väkivaltainen! Siis se on ihan alaluokilta asti ollu sellanen, jos nyt suoraan sanotaan niin ongelmaoppilas/lapsi. Mua se löi vrm VIISI kertaa ja potkaisi kerran ja kylkeenkin se joko löi nyrkillä tai tökkäsi kyynärpäällä ja siihen sattuu edelleen. Lisäksi se pariin kertaan haukku mua. Ja muitakin se töni ja haukku! Ja ope ei teheny mittää...[/COLOR][/FONT] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ois ollu muuten hyvä koulupäivä mutta rutto ku se yks kusipää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja