Opiskelu Oisinkohan "ahkera"

Opiskelu ja itseopiskelu

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Ja kattoisin lapsipotilaan kohtaamisen luennon kun en kuitenkaan saa läksyjäkään(tai muuta) tehtyä ja joskus tuo pitää katsoa
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Mä katson kaikki opiskeluun liittyvät videot 2,5-kertaisesti nopeutettuna, jos mahdollista.

Kerran piti katsoa omaan tahtiin jonkun toisen ryhmän yli 20-minsainen videoesitys, joka oli pirun tylsä, joten nopeutin sen ja vielä joitain kohtia skippaamalla se oli hetkessä katsottu.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Mä katson kaikki opiskeluun liittyvät videot 2,5-kertaisesti nopeutettuna, jos mahdollista.

Kerran piti katsoa omaan tahtiin jonkun toisen ryhmän yli 20-minsainen videoesitys, joka oli pirun tylsä, joten nopeutin sen ja vielä joitain kohtia skippaamalla se oli hetkessä katsottu.
Joo tuo kuulostaa houkuttelevalta kyllä...en sitten kyllä tiedä tukeeko tuo systeemi nopeutusta mutta katotaan
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä katson kaikki opiskeluun liittyvät videot 2,5-kertaisesti nopeutettuna, jos mahdollista.

Kerran piti katsoa omaan tahtiin jonkun toisen ryhmän yli 20-minsainen videoesitys, joka oli pirun tylsä, joten nopeutin sen ja vielä joitain kohtia skippaamalla se oli hetkessä katsottu.
Mä kans teen tätä koko ajan ja pyrin katsomaan kaikki luennot tallenteena jos mahdollista kun en livenä jaksa millään keskittyä niin kauaa
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja