Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20644" data-attributes="member: 34"><p>Katoin at least kolme jaksoo kummelii ja ömm it left me confused 😭</p><p></p><p>Now i'm forever confused</p><p></p><p>En pysty</p><p></p><p>Pikkunen 😭💖 oof näin myös ihan kamalan intensiivistä unta viime yönä noista molemmista 😔 siin oli muitakin kai mut ne kohat mis noi oli ni raasto kyl pahasti. En vieläkään oo oikeen toipunu siitä vaikka täs on ollu koko päivä aikaa toipua ja mä-</p><p></p><p>En mä oikeen osaa ajatella mitään 😭 en mitään muuta kun timppaa ja hessua, ofc. Niin perus 😭 melkein 3kk kähistä, oh goodness. Ei sentään ihan vielä mut. En kyl välttämättä käsitä miten tää on enää mahollista :D tää on niin pitkä aika olla psykoosis yhestä ihmisestä etten ois kyl ihan uskonu välttämät et tää näin kauan kestää. Voi minua.</p><p></p><p>Also : miks oon nähny nyt tänäänkin noissa jaksoissa timpan niin monesti ilman paitaa :D tai siis ilman paitaa ja sit silleen niiku ytte ja mosse sketseissä, äijä vaa vilauttelee ylävartaloaan sen takin alta 🧐 en kestä yhtään 😭</p><p></p><p>EI HYVÄ </p><p></p><p>Ehk ois aika mennä nukkumaan. Itken muute koht. Lmao. I'm ok. On vaan niin vaikee olla ajattelematta timppaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20644, member: 34"] Katoin at least kolme jaksoo kummelii ja ömm it left me confused 😭 Now i'm forever confused En pysty Pikkunen 😭💖 oof näin myös ihan kamalan intensiivistä unta viime yönä noista molemmista 😔 siin oli muitakin kai mut ne kohat mis noi oli ni raasto kyl pahasti. En vieläkään oo oikeen toipunu siitä vaikka täs on ollu koko päivä aikaa toipua ja mä- En mä oikeen osaa ajatella mitään 😭 en mitään muuta kun timppaa ja hessua, ofc. Niin perus 😭 melkein 3kk kähistä, oh goodness. Ei sentään ihan vielä mut. En kyl välttämättä käsitä miten tää on enää mahollista :D tää on niin pitkä aika olla psykoosis yhestä ihmisestä etten ois kyl ihan uskonu välttämät et tää näin kauan kestää. Voi minua. Also : miks oon nähny nyt tänäänkin noissa jaksoissa timpan niin monesti ilman paitaa :D tai siis ilman paitaa ja sit silleen niiku ytte ja mosse sketseissä, äijä vaa vilauttelee ylävartaloaan sen takin alta 🧐 en kestä yhtään 😭 EI HYVÄ Ehk ois aika mennä nukkumaan. Itken muute koht. Lmao. I'm ok. On vaan niin vaikee olla ajattelematta timppaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja