Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20646" data-attributes="member: 34"><p>Aaa huudan oli muute aikamoine hetki tai sillee niiku outo tunne, ku pääsin vihdoin siihen kohtaan nois jaksois missä kalevi härvä esittää hittikappaleensa rakkauden laiva ja lmao se oli vaa outoo kuulla se pitkäst aikaa. Ties kuinka monesti oon senki kuunnellu. Ihan vaa koska :D miks ei :D</p><p></p><p>Oon vaa tosi confused. Kaikesta. En ihan käsitä tätä. On menny niin paljon aikaa. Yli kaks kuukautta. Mahdotonta tajuta sitä koska oon edelleen samassa vaiheessa kun silloin kun tää oli vasta alussa. Kaikki on edelleen ihan samaa ja on ollu koko ajan, niin en vaan henkisesti oo päässy vielä tammikuun yli i guess. Ihan semi pelottavaa tää. Koska en jotenkaan kai edes uskonu et vois tapahtua näin.</p><p></p><p>Tosin lmao flahbackit siihen kun 2020 oli villu ja no sitähän riitti kyl sillon, olin vielä maaliskuussa sillonki ihan sekasin, mut se ei silti ollu näin...... Intensiivistä. Se oli kyl todella intensiivistä mut ei silti ihan yhtä paljon ku tää. Hullua et siitä pahemmaks voi edes mennäkään. Se oli kuitenkin niin... Hurjaa 😧</p><p></p><p>Siis jotenki tämäki ku jos mä hetken aikaa ajattelen hiukan vähemmän timppaa ku yleensä, ni sit ku alan taas ajattelee sitä enemmän ni se tuntuu aina ihan saatanan kauheelta :D sillee ku tuntuu et ei oo taas tottunu siihen voimakkuuteen ja et se vaan.... Raastaa. Ei jeesus tää on yhtä vuoristorataa. En vaa kestä näin syviä tunteita. Mutta joo se siitä. Pakko kestää. Sinnitellään, sinnitellään. Oli kyl huvittavaa ku katoin ne muutamat jaksot äsken ja jep lmao alko kyyneleet valuu ku katoin timppaa (elikkäs härvää) ja se oli niin absurdia koska come on oikeesti hei nyt. Oml. Ainii luomisen tuskaa oli taas niin asdfjfkfk voi vidu, se oli koomista ja itketti ku timppa oli taas nii pikkusen näköne. Tuitui pikkune 😭💖 ja lmao tuli taas kerran se olo ku katoin sitä et mitä HITTOA oonks mä OIKEESTI totaki lyhyempi. Sillee... Jos mä oon timppaa lyhyempi viel ni voi vittu oon lyhyt. Kosk se näyttää ihan saakelin pieneltä. Eihän sitä ite silleen aattele mut muut varmaa on must sillee vittu toi o lyhyt :D huoh. Oltais hyvä pari siis -.- juu oikeest nyt nukkumaa koska aivot flippaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20646, member: 34"] Aaa huudan oli muute aikamoine hetki tai sillee niiku outo tunne, ku pääsin vihdoin siihen kohtaan nois jaksois missä kalevi härvä esittää hittikappaleensa rakkauden laiva ja lmao se oli vaa outoo kuulla se pitkäst aikaa. Ties kuinka monesti oon senki kuunnellu. Ihan vaa koska :D miks ei :D Oon vaa tosi confused. Kaikesta. En ihan käsitä tätä. On menny niin paljon aikaa. Yli kaks kuukautta. Mahdotonta tajuta sitä koska oon edelleen samassa vaiheessa kun silloin kun tää oli vasta alussa. Kaikki on edelleen ihan samaa ja on ollu koko ajan, niin en vaan henkisesti oo päässy vielä tammikuun yli i guess. Ihan semi pelottavaa tää. Koska en jotenkaan kai edes uskonu et vois tapahtua näin. Tosin lmao flahbackit siihen kun 2020 oli villu ja no sitähän riitti kyl sillon, olin vielä maaliskuussa sillonki ihan sekasin, mut se ei silti ollu näin...... Intensiivistä. Se oli kyl todella intensiivistä mut ei silti ihan yhtä paljon ku tää. Hullua et siitä pahemmaks voi edes mennäkään. Se oli kuitenkin niin... Hurjaa 😧 Siis jotenki tämäki ku jos mä hetken aikaa ajattelen hiukan vähemmän timppaa ku yleensä, ni sit ku alan taas ajattelee sitä enemmän ni se tuntuu aina ihan saatanan kauheelta :D sillee ku tuntuu et ei oo taas tottunu siihen voimakkuuteen ja et se vaan.... Raastaa. Ei jeesus tää on yhtä vuoristorataa. En vaa kestä näin syviä tunteita. Mutta joo se siitä. Pakko kestää. Sinnitellään, sinnitellään. Oli kyl huvittavaa ku katoin ne muutamat jaksot äsken ja jep lmao alko kyyneleet valuu ku katoin timppaa (elikkäs härvää) ja se oli niin absurdia koska come on oikeesti hei nyt. Oml. Ainii luomisen tuskaa oli taas niin asdfjfkfk voi vidu, se oli koomista ja itketti ku timppa oli taas nii pikkusen näköne. Tuitui pikkune 😭💖 ja lmao tuli taas kerran se olo ku katoin sitä et mitä HITTOA oonks mä OIKEESTI totaki lyhyempi. Sillee... Jos mä oon timppaa lyhyempi viel ni voi vittu oon lyhyt. Kosk se näyttää ihan saakelin pieneltä. Eihän sitä ite silleen aattele mut muut varmaa on must sillee vittu toi o lyhyt :D huoh. Oltais hyvä pari siis -.- juu oikeest nyt nukkumaa koska aivot flippaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja