Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 20877" data-attributes="member: 34"><p>On muuten ihan kamalaa kuunnella sonnyn moraa tälleen... Tässä tilanteessa ja pitkästä aikaa muutenkin. Kaikki sitten johti tähän :))))</p><p></p><p>Kuuntelin myös keithin fuse-albumilta äsken muutaman biisin ja kamalaa koska sekin on nostalginen. Ihan kamalaa. Ketähän mä sillon aattelin kun kuuntelin noita. Varmaan jotain ryania :D ketä lie. Muistan ku kuuntelin somewhere in my car paljon ja mietin varmaan kaikkia lmao. Olihan mulla hopeless crush itse keithiin myös. Tietenkin.</p><p></p><p>Ihan hirveä olo tosta albumista tulee kyllä. Sonnyn biisit myös.... Haluanko edes tietää mitä ajattelen noista kahesta sankarista kymmenen vuoden päästä tästä. Varmaan hauska tunne tulee olemaan :))))) nykyäänkin ku nään karin jossain oon sillee "😃😃😃😃😃" että juuh.</p><p></p><p>Oikeest siit tietää et on vanha ku voi miettiä kymmenen vuoden takaisia ihastuksiaan tälleen. Huoh. Juu siit on about 7 vuotta ku pääsin yläasteelta :D siit on tasan kymmenen vuotta kun olin kutosella. Mutta kun sitä aikuistumista ei vaan tapahdu vaikka ikää tulee. Mutta oikeestaan oon ihan ylpeä siitä. Paitsi että kaikki vittuilee mulle :D en saa olla oma itteni koskaan.</p><p></p><p>Mut kun mä en ymmärrä nyt kun en vaan oikeestikaa saa mistään kiinni. En mistään. Yritän keskittyä mut en pysty. Ajatukset menee ihan omia ratojaan ja mahdotonta saada mitään aikaan. Ei tässä vaan pysty tehä mitään. Pelkään koska pitäs oikeesti kerätä ittensä mut en pysty.</p><p></p><p>En saa mitään ajatuksia kasaan. Kaikki on ihan all over the place.</p><p></p><p>En haluu.</p><p></p><p>En vaan pysty.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 20877, member: 34"] On muuten ihan kamalaa kuunnella sonnyn moraa tälleen... Tässä tilanteessa ja pitkästä aikaa muutenkin. Kaikki sitten johti tähän :)))) Kuuntelin myös keithin fuse-albumilta äsken muutaman biisin ja kamalaa koska sekin on nostalginen. Ihan kamalaa. Ketähän mä sillon aattelin kun kuuntelin noita. Varmaan jotain ryania :D ketä lie. Muistan ku kuuntelin somewhere in my car paljon ja mietin varmaan kaikkia lmao. Olihan mulla hopeless crush itse keithiin myös. Tietenkin. Ihan hirveä olo tosta albumista tulee kyllä. Sonnyn biisit myös.... Haluanko edes tietää mitä ajattelen noista kahesta sankarista kymmenen vuoden päästä tästä. Varmaan hauska tunne tulee olemaan :))))) nykyäänkin ku nään karin jossain oon sillee "😃😃😃😃😃" että juuh. Oikeest siit tietää et on vanha ku voi miettiä kymmenen vuoden takaisia ihastuksiaan tälleen. Huoh. Juu siit on about 7 vuotta ku pääsin yläasteelta :D siit on tasan kymmenen vuotta kun olin kutosella. Mutta kun sitä aikuistumista ei vaan tapahdu vaikka ikää tulee. Mutta oikeestaan oon ihan ylpeä siitä. Paitsi että kaikki vittuilee mulle :D en saa olla oma itteni koskaan. Mut kun mä en ymmärrä nyt kun en vaan oikeestikaa saa mistään kiinni. En mistään. Yritän keskittyä mut en pysty. Ajatukset menee ihan omia ratojaan ja mahdotonta saada mitään aikaan. Ei tässä vaan pysty tehä mitään. Pelkään koska pitäs oikeesti kerätä ittensä mut en pysty. En saa mitään ajatuksia kasaan. Kaikki on ihan all over the place. En haluu. En vaan pysty. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ok but why
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja