Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Okei mää oon löytäny yhden kivan tyypin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 143770" data-attributes="member: 16"><p>Se kysy multa tänä aamuna et nukuinko mää hyvin :') Ihana lol</p><p></p><p>Kyl se vaikuttaa tällä hetkellä siltä et sitä ihan oikiasti kiinnostaa jutella mun kaa. Ku mistä sitä tietää minkälaisia ihimiset oikiasti on varsinki ku ei oo kasvotusten tavannu</p><p>Aluksi aattelin et ku se flirttailee mulle et se varmaa saattaa olla sellane perus kusipää joka vaa ettii lissää ja lissää tyttöjä... Mut ku se suurimman osan ajasta juttelee mulle aivan normaalisti eikä sen flirttailukaan oo sellasta ällöttävää tai sellasta "läähättävää" vaa semmosta et jossaki keskustelun välissä saattaa jotaki söpöä sanua mulle.</p><p>Also se sano et saan höpöttää sille kaikesta mahollisesta nii palijon ku huvittaa 😂😂 Et sitä ei kuulemma haittaa</p><p>Ja sit ku selitin sille siitä et oon yliherkkä äänille ja säikähän äkillistä melua ja tosi usein alan itkee esim sillo ku mulle huuetaan nii se sano et se luppaa olla huutamatta mulle koskaan 🥲💕</p><p>Ja se käyttää sanoja mie ja sie tms. mikä on ihan vitsin söpöä 😭</p><p></p><p>+ Se näyttää hyvältä ilman paitaa... 😂</p><p></p><p>Emt, ehkä tästä tullee jotaki? Kai? En oikeen uskalla ajatella ees hahah</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 143770, member: 16"] Se kysy multa tänä aamuna et nukuinko mää hyvin :') Ihana lol Kyl se vaikuttaa tällä hetkellä siltä et sitä ihan oikiasti kiinnostaa jutella mun kaa. Ku mistä sitä tietää minkälaisia ihimiset oikiasti on varsinki ku ei oo kasvotusten tavannu Aluksi aattelin et ku se flirttailee mulle et se varmaa saattaa olla sellane perus kusipää joka vaa ettii lissää ja lissää tyttöjä... Mut ku se suurimman osan ajasta juttelee mulle aivan normaalisti eikä sen flirttailukaan oo sellasta ällöttävää tai sellasta "läähättävää" vaa semmosta et jossaki keskustelun välissä saattaa jotaki söpöä sanua mulle. Also se sano et saan höpöttää sille kaikesta mahollisesta nii palijon ku huvittaa 😂😂 Et sitä ei kuulemma haittaa Ja sit ku selitin sille siitä et oon yliherkkä äänille ja säikähän äkillistä melua ja tosi usein alan itkee esim sillo ku mulle huuetaan nii se sano et se luppaa olla huutamatta mulle koskaan 🥲💕 Ja se käyttää sanoja mie ja sie tms. mikä on ihan vitsin söpöä 😭 + Se näyttää hyvältä ilman paitaa... 😂 Emt, ehkä tästä tullee jotaki? Kai? En oikeen uskalla ajatella ees hahah [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Okei mää oon löytäny yhden kivan tyypin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja