Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mut miks täs käy aina näin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 16028" data-attributes="member: 34"><p>Aaaaaa 🥺 miks mä stalkkaan kaisan instaa voi jestas mun pitää chillata, ei sillä ees oo ku nuo muutamat kuvat mitkä mua kiinnostaa niin pls ei tarvi jatkuvasti tsekata et oisko siel jotai, ku ei sil yleensä mitää timpast siel oo :DDDDD Voi vittu, voisinko hankkia elämän huoh</p><p></p><p>Ps. Join yhden siiderin ja se auttoi ehkä hetkellisesti mutta nyt on ihan väsy ja huono olo ja juu kuolema korjaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 16028, member: 34"] Aaaaaa 🥺 miks mä stalkkaan kaisan instaa voi jestas mun pitää chillata, ei sillä ees oo ku nuo muutamat kuvat mitkä mua kiinnostaa niin pls ei tarvi jatkuvasti tsekata et oisko siel jotai, ku ei sil yleensä mitää timpast siel oo :DDDDD Voi vittu, voisinko hankkia elämän huoh Ps. Join yhden siiderin ja se auttoi ehkä hetkellisesti mutta nyt on ihan väsy ja huono olo ja juu kuolema korjaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mut miks täs käy aina näin
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja