Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta miks tho
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 18645" data-attributes="member: 34"><p>I don't even know my shit 🤔 mikä hätänä nyt ihan oikeesti</p><p></p><p>Naurattaa ihan hitosti sekin kun katottiin mutsin kanssa ku telkkarist tuli mikä sen nimi ny olikaa, saattokeikka? Ja niin (spoilers i guess? joten varokaa?) Ku siin oli se miespari niin olin hirveen ilonen siitä mut sit rupes itkettää kaikki koska ajattelen ja stressaan liikaa sitä oonko kaapissa vai enkö. En pysty olla vaan silleen ihan sama vaikka yritän. Juu emt mut iha sama idc. Toisaalta se olo kyllä helpotti jo sen verran ettei enää niin itketä.</p><p></p><p>Mutta ihastukset..... Eih 😭😭😭😭 antakaa armoa jooko. Pliis. Huutista ku en ees tiiä annasta mitään mutta.. i am thirsty. HOT. niiku seis. Tajusin kans et se näyttää vähän michellelt (jos en oo ihan kujal ja tripping) ja oon ollu joskus ihastunu Michelleen myös ni vau surprise D; jepjep... Huoh mul oli niin hetero olo viel vähän aikaa sit mut ei oo enää, ja se tuntuu oudolta. Ku ei must oo vähää aikaa tuntunu kovin bisseltä vaan enemmänkin heterolt ku en oo kuolannu ketää naista mut nyt taas. Mut jooh ok kualen i'm weak asf OIKEEST en pysty tähän 🤧🤧 niiku ei ei ei ja vielä kerran ei. Ja siin vaiheessa hajoilin ku katoin hans välimäen tot ohjelmaa äske ja se manu on nii mun type et idk i almost screamed koska niiku ,,, mietin siin kohtaa vaa itestäni et sä oot kyllä uskomaton iha oikeesti D: heti jos o joku vanhempi mies ni,,, geez calm your mind oikeesti. Mikä hätänä.</p><p></p><p>Emmää kestä enää mitään :D tähä lisäks se et kaikki on muutenki iha syvält ja sekavaa mä en oikeesti ymmärrä,,, en vittu ymmärrä,,,,,,, also voinko kosii annaa cause she my dream girl tho 😭😭😭😭 actually voisin suoraa olla vaa sillee lets get married. Ok mut eipä unohdeta timppaa lmaoooo i need multiple people in my lyf 😭 ha ha ha onpa hulvatonta taas olla tämmösessä tilanteessa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 18645, member: 34"] I don't even know my shit 🤔 mikä hätänä nyt ihan oikeesti Naurattaa ihan hitosti sekin kun katottiin mutsin kanssa ku telkkarist tuli mikä sen nimi ny olikaa, saattokeikka? Ja niin (spoilers i guess? joten varokaa?) Ku siin oli se miespari niin olin hirveen ilonen siitä mut sit rupes itkettää kaikki koska ajattelen ja stressaan liikaa sitä oonko kaapissa vai enkö. En pysty olla vaan silleen ihan sama vaikka yritän. Juu emt mut iha sama idc. Toisaalta se olo kyllä helpotti jo sen verran ettei enää niin itketä. Mutta ihastukset..... Eih 😭😭😭😭 antakaa armoa jooko. Pliis. Huutista ku en ees tiiä annasta mitään mutta.. i am thirsty. HOT. niiku seis. Tajusin kans et se näyttää vähän michellelt (jos en oo ihan kujal ja tripping) ja oon ollu joskus ihastunu Michelleen myös ni vau surprise D; jepjep... Huoh mul oli niin hetero olo viel vähän aikaa sit mut ei oo enää, ja se tuntuu oudolta. Ku ei must oo vähää aikaa tuntunu kovin bisseltä vaan enemmänkin heterolt ku en oo kuolannu ketää naista mut nyt taas. Mut jooh ok kualen i'm weak asf OIKEEST en pysty tähän 🤧🤧 niiku ei ei ei ja vielä kerran ei. Ja siin vaiheessa hajoilin ku katoin hans välimäen tot ohjelmaa äske ja se manu on nii mun type et idk i almost screamed koska niiku ,,, mietin siin kohtaa vaa itestäni et sä oot kyllä uskomaton iha oikeesti D: heti jos o joku vanhempi mies ni,,, geez calm your mind oikeesti. Mikä hätänä. Emmää kestä enää mitään :D tähä lisäks se et kaikki on muutenki iha syvält ja sekavaa mä en oikeesti ymmärrä,,, en vittu ymmärrä,,,,,,, also voinko kosii annaa cause she my dream girl tho 😭😭😭😭 actually voisin suoraa olla vaa sillee lets get married. Ok mut eipä unohdeta timppaa lmaoooo i need multiple people in my lyf 😭 ha ha ha onpa hulvatonta taas olla tämmösessä tilanteessa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta miks tho
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja