Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta mitä tänä keväänä on tapahtunut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42329" data-attributes="member: 34"><p><strong>noin niinku yleisesti ottaen</strong></p><p></p><p>Ko must tuntuu että en tiedä ite ainakaan enää kuka oon ja mitä on tapahtunut viimeiset puoli vuotta</p><p></p><p>Tai siis.</p><p></p><p>Miten?</p><p></p><p>Oon varmaan vittu ainut jol on tämmönen fiilis</p><p></p><p>Mua oksettaa ja saan paniikkikohtauksen</p><p></p><p>Tää on liikaa mulle että ensin tapahtuu asioita esim timppa ja sit saan kuulla blind channelist ja eka oon sillee aa ei kiinnosta vittuakaan</p><p></p><p>Tai siis</p><p></p><p>MITÄ SILLON TAPAHTU</p><p></p><p>ja mitä nyt tapahtui</p><p></p><p>Niiku</p><p></p><p>Toukokuu.</p><p></p><p>Mitä on tapahtunut toukokuussa</p><p></p><p>Viimiset kaks viikkoa??????</p><p></p><p>Eiku</p><p>Melkee kuukaus. Vapusta on kuukaus</p><p></p><p>Kuukaus</p><p></p><p>K U U K A U S</p><p></p><p>MITÄ VITTUA</p><p></p><p>kirjaimellisesti tärisen ihan hulluna täl hetkel</p><p></p><p>tää</p><p>Wi</p><p>Oo</p><p>Totta</p><p></p><p>Tätä</p><p>Ei</p><p>Oo</p><p>Tapahtunu</p><p>Apua</p><p></p><p>Miks tärisen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42329, member: 34"] [B]noin niinku yleisesti ottaen[/B] Ko must tuntuu että en tiedä ite ainakaan enää kuka oon ja mitä on tapahtunut viimeiset puoli vuotta Tai siis. Miten? Oon varmaan vittu ainut jol on tämmönen fiilis Mua oksettaa ja saan paniikkikohtauksen Tää on liikaa mulle että ensin tapahtuu asioita esim timppa ja sit saan kuulla blind channelist ja eka oon sillee aa ei kiinnosta vittuakaan Tai siis MITÄ SILLON TAPAHTU ja mitä nyt tapahtui Niiku Toukokuu. Mitä on tapahtunut toukokuussa Viimiset kaks viikkoa?????? Eiku Melkee kuukaus. Vapusta on kuukaus Kuukaus K U U K A U S MITÄ VITTUA kirjaimellisesti tärisen ihan hulluna täl hetkel tää Wi Oo Totta Tätä Ei Oo Tapahtunu Apua Miks tärisen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta mitä tänä keväänä on tapahtunut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja