Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta mitä tänä keväänä on tapahtunut
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 42331" data-attributes="member: 34"><p>Miks loin tälle nonsenselle uuden kesun</p><p></p><p>Mä en enää tiedä mitä oli millonkin</p><p></p><p>Mitä hittoa tapahtu huhtikuussa ja miten en ollu jo sillon rakastunu nikoon?</p><p></p><p>Miten yhtäkkiä vaa rakastuin seduun?</p><p></p><p>Miten yhtäkkiä rakastuin nikoon?</p><p></p><p>Silleen...... Ei toki sillon ku näin sen ekan kerran,ei helmikuussa, ei maaliskuussa,ei huhtikuussa, ei edes euroviisujen finaalipäivänä vaan finaalin jälkeisenä päivänä naksahti päässä ja salamarakastuminen iski</p><p></p><p>Tosin oon tullu siihen tulokseen että ihan sata vitun varmasti olin jo ihastunu viimeistään finaalipäivänä siihen MUTTA en vaa ite tajunnu sitä</p><p></p><p>Oon satavarma että tykkäsin siitä jo aiemmin mutta en tajunnu sitä kunnol</p><p></p><p>Koska oikeest muistan sellasii pienii asioita ja tunteita ja ajatuksia siitä jo ennen sitä sunnuntaita niin mä kyl aloin ihastuu siihen jo varmasti aiemmin, mutta sunnuntaina vasta myönsin tai tajusin tai jotain</p><p></p><p>Pahinta on kuunnella #vainsuomihitit soittolistaa koska mitä vittua</p><p></p><p>Sen vaan sanon että ei vittu nää biisit:</p><p>- mysteeri</p><p>- niinku koko ajan</p><p>- täysikuu</p><p>- piilotan mun kyyneleet</p><p></p><p>Vittu pahempaa ei oo, ei vittu oo.</p><p></p><p><em>Ei hitto näin</em> on kyl ollu mun perus lausahdus jo pitkän aikaa. Joka kerta ku ihastuu uuteen ni: eeeei hitto näiiinn 🎶😩</p><p></p><p>SIIS MIKÄ VITTU MUA VAIVAA</p><p></p><p>MIKSEN VOI VAA RAUHOTTUA</p><p></p><p>tää on kaikki niin liikaa</p><p></p><p>Oispa tää kaikki edes jääny vaik siihen seduun mut ei. EI TOKI. Siis Niko on pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunu. En kestä tämmöstä yhtää. En yhtään. En en en en mitä vittua. EI VITUSSA TÄMMÖSTÄ.</p><p></p><p>EI VITUSSA.</p><p></p><p>jaaha fiilis on tämä:</p><p>[MEDIA=youtube]p7S_yuVxq7c[/MEDIA]</p><p>Paitsi että edes tuo video ei riitä kuvailemaan.</p><p></p><p>Ehkä enemmän tämä?</p><p>[MEDIA=youtube]yBLdQ1a4-JI[/MEDIA]</p><p>Kenties?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 42331, member: 34"] Miks loin tälle nonsenselle uuden kesun Mä en enää tiedä mitä oli millonkin Mitä hittoa tapahtu huhtikuussa ja miten en ollu jo sillon rakastunu nikoon? Miten yhtäkkiä vaa rakastuin seduun? Miten yhtäkkiä rakastuin nikoon? Silleen...... Ei toki sillon ku näin sen ekan kerran,ei helmikuussa, ei maaliskuussa,ei huhtikuussa, ei edes euroviisujen finaalipäivänä vaan finaalin jälkeisenä päivänä naksahti päässä ja salamarakastuminen iski Tosin oon tullu siihen tulokseen että ihan sata vitun varmasti olin jo ihastunu viimeistään finaalipäivänä siihen MUTTA en vaa ite tajunnu sitä Oon satavarma että tykkäsin siitä jo aiemmin mutta en tajunnu sitä kunnol Koska oikeest muistan sellasii pienii asioita ja tunteita ja ajatuksia siitä jo ennen sitä sunnuntaita niin mä kyl aloin ihastuu siihen jo varmasti aiemmin, mutta sunnuntaina vasta myönsin tai tajusin tai jotain Pahinta on kuunnella #vainsuomihitit soittolistaa koska mitä vittua Sen vaan sanon että ei vittu nää biisit: - mysteeri - niinku koko ajan - täysikuu - piilotan mun kyyneleet Vittu pahempaa ei oo, ei vittu oo. [I]Ei hitto näin[/I] on kyl ollu mun perus lausahdus jo pitkän aikaa. Joka kerta ku ihastuu uuteen ni: eeeei hitto näiiinn 🎶😩 SIIS MIKÄ VITTU MUA VAIVAA MIKSEN VOI VAA RAUHOTTUA tää on kaikki niin liikaa Oispa tää kaikki edes jääny vaik siihen seduun mut ei. EI TOKI. Siis Niko on pahinta mitä mulle on ikinä tapahtunu. En kestä tämmöstä yhtää. En yhtään. En en en en mitä vittua. EI VITUSSA TÄMMÖSTÄ. EI VITUSSA. jaaha fiilis on tämä: [MEDIA=youtube]p7S_yuVxq7c[/MEDIA] Paitsi että edes tuo video ei riitä kuvailemaan. Ehkä enemmän tämä? [MEDIA=youtube]yBLdQ1a4-JI[/MEDIA] Kenties? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei mutta mitä tänä keväänä on tapahtunut
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja