Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei salkkareiden kattomisessa on huonot puolensa xd
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 53969" data-attributes="member: 34"><p>Täs on oikeesti ihan liikaa nyt tapahtunu.</p><p></p><p>Niiku tänä vuonna esim.</p><p></p><p>Muistan ku tammikuussa taisin ajatella et tapahtuukohan tänä vuonna ees muita ihastumisia hirveesti timpan lisäks ku kelasin etten vois ees rakastuu kehenkään muuhun. No siis. :D tietysti timppa on ehkä eri asia mut silti tapahtuhan niitä juttuja. Esim. (No siis obviously) hessu, niko, aleksi, Joonas, sedu, janne, chris, en edes halua luetella enemmän :D mut niiku Chris??????? Ja PAUL? Niiku mitä vittua nyt?? Ei todellakaan mitään tollasia. Hei mä luulin et se kevät oli jo ihan tarpeeks mut tietysti täs kesälläki viel tapahtu just nää chris ja paul yms keissit. Vittu haloo.</p><p></p><p>Ja tottakai kuuntelen nyt putroa :DDDDDDD ei hyvää päivää. En todellakaan ala miettimään sitä saatana sen takia sain tän arvenkin mun ranteeseen :DD tai siis... Periaatteessa se oli sampan vika koska sen takia juoksin ovee päin ku ahisti hmm hmm</p><p></p><p>En todellakaan mieti mitään samppaa</p><p></p><p>Tai tumppii, don't even @ me.</p><p></p><p>Taas juom mehuu niinku henkihieverissä. Mikä siinä on et aina tämmösis tilanteissa ravaan ympäri kämppää plus juon nesteitä niinku oisin nestehukassa. Aina ku joku on mulle liikaa ni useimmiten kaks asiaa tapahtuu: ympäri kämppää ravaaminen ja henkihieverissä juominen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 53969, member: 34"] Täs on oikeesti ihan liikaa nyt tapahtunu. Niiku tänä vuonna esim. Muistan ku tammikuussa taisin ajatella et tapahtuukohan tänä vuonna ees muita ihastumisia hirveesti timpan lisäks ku kelasin etten vois ees rakastuu kehenkään muuhun. No siis. :D tietysti timppa on ehkä eri asia mut silti tapahtuhan niitä juttuja. Esim. (No siis obviously) hessu, niko, aleksi, Joonas, sedu, janne, chris, en edes halua luetella enemmän :D mut niiku Chris??????? Ja PAUL? Niiku mitä vittua nyt?? Ei todellakaan mitään tollasia. Hei mä luulin et se kevät oli jo ihan tarpeeks mut tietysti täs kesälläki viel tapahtu just nää chris ja paul yms keissit. Vittu haloo. Ja tottakai kuuntelen nyt putroa :DDDDDDD ei hyvää päivää. En todellakaan ala miettimään sitä saatana sen takia sain tän arvenkin mun ranteeseen :DD tai siis... Periaatteessa se oli sampan vika koska sen takia juoksin ovee päin ku ahisti hmm hmm En todellakaan mieti mitään samppaa Tai tumppii, don't even @ me. Taas juom mehuu niinku henkihieverissä. Mikä siinä on et aina tämmösis tilanteissa ravaan ympäri kämppää plus juon nesteitä niinku oisin nestehukassa. Aina ku joku on mulle liikaa ni useimmiten kaks asiaa tapahtuu: ympäri kämppää ravaaminen ja henkihieverissä juominen. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Okei salkkareiden kattomisessa on huonot puolensa xd
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja