Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Olen huomannut että matkin muita hyvin helposti
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 110886" data-attributes="member: 32"><p>-Omaksun itselleni helposti samanlaisia tapoja, ilmeitä ja eleitä mitä muut harjoittaa</p><p>-Käytän samanlaisia puhetapoja ja äänenpainoja joita muut.</p><p>-Jäljittelen helposti muiden tyyliä ja siksi pukeutuminen on hyvin sekalaista eikä mulla ole omaa tyyliä.</p><p>-Vähennän joidenkin tuotteiden kulutusta koska muutki.</p><p>-En ois koskaan uskonut mutta musiikkimakunikin on osittain tullut muilta. Siksi mulla on niin hirveen laajat soittolistat täynnä eri genrejä.</p><p>-Alan samaistumaan myös muiden tarinoihin.</p><p>-Alan helposti käyttämään puheessani samoja sanoja mitä muutkin. Muhun helposti tarttuu jonkun rikas kieli.</p><p>Teen nyt suuren tunnustuksen mutta siis saatan täällä varasijassakin omaksua jollekin varaanille tyypillisiä tapoja kommunikoida, esim. Käytän täällä aika ajoin skelen snif sniffejä, huijjuita, ihan kenen tahansa hmmmiä sekä olen huomannut että jäljittelen, en varmaan kovin selkeesti, ihan täysin huomaamatta kirjoittelussani aika monia varaaneja, esim joskus [USER=34]@qualitymonkey[/USER] kirjoitustyyliä tai jtn koska muhun jotenkin vetoaa etnekin näiden kahden kirjoitustyyli (kolmannessa persoonassa puhuminen ei oo varmaan matkittu keltään). Sori jos jotain ärsyttää ja pahoittelen jos ahdistaa tää koko juttu en tee näitä kiusallaan mut muhun vaan tarttuu tollaset erittäin helposti ja haluun kai jotenkin sosiaalisesti sulautua joukkoon tai jtn emt. (Tässäkin tekstissä on varmaan jonkun kirjoitustyyliä, kerro jos tunnistit omasi :DD)</p><p>En tiedä voiko tässä matkimisessa olla jotain hyvääkin…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 110886, member: 32"] -Omaksun itselleni helposti samanlaisia tapoja, ilmeitä ja eleitä mitä muut harjoittaa -Käytän samanlaisia puhetapoja ja äänenpainoja joita muut. -Jäljittelen helposti muiden tyyliä ja siksi pukeutuminen on hyvin sekalaista eikä mulla ole omaa tyyliä. -Vähennän joidenkin tuotteiden kulutusta koska muutki. -En ois koskaan uskonut mutta musiikkimakunikin on osittain tullut muilta. Siksi mulla on niin hirveen laajat soittolistat täynnä eri genrejä. -Alan samaistumaan myös muiden tarinoihin. -Alan helposti käyttämään puheessani samoja sanoja mitä muutkin. Muhun helposti tarttuu jonkun rikas kieli. Teen nyt suuren tunnustuksen mutta siis saatan täällä varasijassakin omaksua jollekin varaanille tyypillisiä tapoja kommunikoida, esim. Käytän täällä aika ajoin skelen snif sniffejä, huijjuita, ihan kenen tahansa hmmmiä sekä olen huomannut että jäljittelen, en varmaan kovin selkeesti, ihan täysin huomaamatta kirjoittelussani aika monia varaaneja, esim joskus [USER=34]@qualitymonkey[/USER] kirjoitustyyliä tai jtn koska muhun jotenkin vetoaa etnekin näiden kahden kirjoitustyyli (kolmannessa persoonassa puhuminen ei oo varmaan matkittu keltään). Sori jos jotain ärsyttää ja pahoittelen jos ahdistaa tää koko juttu en tee näitä kiusallaan mut muhun vaan tarttuu tollaset erittäin helposti ja haluun kai jotenkin sosiaalisesti sulautua joukkoon tai jtn emt. (Tässäkin tekstissä on varmaan jonkun kirjoitustyyliä, kerro jos tunnistit omasi :DD) En tiedä voiko tässä matkimisessa olla jotain hyvääkin… [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Olen huomannut että matkin muita hyvin helposti
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja