Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olen päättänyt lopettaa ylimääräisen puhumisen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi502" data-source="post: 85350" data-attributes="member: 502"><p>oon tosi puhelias, helposti innostuva ja sosiaalinen. oon koko elämäni saanut kuulla kavereilta, vanhemmilta, kumppaneilta, opettajilta ja oikeastaan kaikilta muiltakin siitä, että "huudan koko ajan", en oo ikinä hiljaa ja kuulemma oon myös tmi suurimman osan ajasta. yläasteella mut laitettiin yhdessä aineessa johonkin ongelmaryhmään ihan vain sen takia että puhuin niin paljon. en oo ilkeä, vaan tykkään esim kysellä muiden kuulumisia, kertoa vastaavasti omiani, kerron mitä oon lukenut tai nähnyt jossain ja niin edelleen. uskonnon tunnilta lensin ysillä ulos koska nauroin toisen ihmisen vitsille. ala-asteen lopulla paras kaveri tunki mun suun täyteen lunta, koska se ei jaksanut enää kuunnella mua. </p><p></p><p>tänään sitten päätin vihdoin että lopetan puhumisen. rakastan sitä, mutten jaksa enää saada jatkuvasti paskaa niskaan sen takia. tästä lähtien on vain minä ja ajatukseni. wish me luck</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi502, post: 85350, member: 502"] oon tosi puhelias, helposti innostuva ja sosiaalinen. oon koko elämäni saanut kuulla kavereilta, vanhemmilta, kumppaneilta, opettajilta ja oikeastaan kaikilta muiltakin siitä, että "huudan koko ajan", en oo ikinä hiljaa ja kuulemma oon myös tmi suurimman osan ajasta. yläasteella mut laitettiin yhdessä aineessa johonkin ongelmaryhmään ihan vain sen takia että puhuin niin paljon. en oo ilkeä, vaan tykkään esim kysellä muiden kuulumisia, kertoa vastaavasti omiani, kerron mitä oon lukenut tai nähnyt jossain ja niin edelleen. uskonnon tunnilta lensin ysillä ulos koska nauroin toisen ihmisen vitsille. ala-asteen lopulla paras kaveri tunki mun suun täyteen lunta, koska se ei jaksanut enää kuunnella mua. tänään sitten päätin vihdoin että lopetan puhumisen. rakastan sitä, mutten jaksa enää saada jatkuvasti paskaa niskaan sen takia. tästä lähtien on vain minä ja ajatukseni. wish me luck [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
olen päättänyt lopettaa ylimääräisen puhumisen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja